Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2007

Eξι και δύο αγωνιστικές

Εξι αγωνιστικές στην "σούπερ" λίγκα.

Εξι νίκες, μηδέν παθητικό για την πρωτοπόρο ΑΕΚ.
ΟΥΕΦΑ : Μια ισοπαλία εκτός εδρας στους ομίλους.
Συμπέρασμα : Πείθει εκ του αποτελέσματος.

Παναθηναϊκός : Τέσσερις νίκες, μιά ισοπαλία και μία ήττα.
Πέντε βαθμούς πιο πίσω. ΟΥΕΦΑ : Μια νίκη εντός έδρας.
Συμπέρασμα : Δεν ενθουσιάζει, αλλα πείθει μέτρια.

Ολυμπιακός : Εξι βαθμούς πίσω απο την πρώτη θέση.
Τσάμπιονς Λίγκ : Μια νίκη και μια ήττα εκτός έδρας και τα δυο.
Συμπέρασμα : Πείθει πολύ αρκει να εχει διάρκεια.

Αρης : Τέταρτος. Δύσκολη έδρα.
ΟΥΕΦΑ : Στους ομίλους δεν εχει παίξει ακόμα, απέκλεισε όμως την Σαραγόσα !
Συμπέρασμα : Ερωτηματικό το τι θα κάνει με ΑΕΚ, ΠΑΟ , Ολυμπιακό, μεσα και εξω. Πείθει.

Διαιτησία : Δεν θέλω να ασχολούμαι αλλα επειδή σίγουρα παίζει ρόλο, θα περίμενα να με πείσει περισσότερο. Βαθμός : 7/10

Τι λέτε ; Εγω λέω να δούμε και τις επόμενες δύο αγωνιστικές και θα έχουν φανεί αρκετά πράγματα αν και νωρίς για συμπεράσματα.

Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2007

Kάτι αλλάζει....

...στο Ελληνικό ποδόσφαιρο.

Η πανηγυρική πρόκριση της Εθνικής, οι 5 ομάδες μας στο Ουέφα, οι εκπληκτικές εμφανίσεις του Ολυμπιακού στο Τσαμπιον Λιγκ μας δείχνουν πως ή φέτος είναι η χρονιά μας, ή επιτέλους αλλάζει η νοοτροπία στο Ελληνικό ποδόσφαιρο.

Για πρώτη φορά είδαμε τις ομάδες μας να ενισχύονται με παίχτες ουσίας.
Το Ελληνικό πρωτάθλημα αποτελείται από δυνατές πλέον ομάδες, όπου ακόμα και οι φαινομενικά αδύνατες μπορεί να κάνουν το μπαμ
Και το καλό είναι οτι υπάρχει μέλλον.

Η Εθνική νέων το απέδειξε το καλοκαίρι.

Απέδειξε πως με στελέχωση των ομάδων μας, από ταλαντούχους Έλληνες παίχτες, σε συνδυασμό με ουσιαστικούς ξένους, το πρωτάθλημα μας θα βγει σύντομα απο την τριτοκοσμική βαθμίδα που βρίσκεται.

Ακόμα και η διαιτησία αποτελείται από πιο προσεγμένους ανθρώπους οι οποίοι ναι μεν κάνουν λάθη, αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις είναι ανθρώπινα.

Ειδικά οταν τους συγκρίνουμε με συνάδελφους τους στο εξωτερικό οι οποίοι παραδίδουν μαθήματα αποφυγής (βλέπε Ρεαλ-Ολυμπιακός)

Κάτι αλλάζει λοιπόν.Και είναι προς το καλύτερο.
Εύχομαι να υπάρξει συνέχεια

Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2007

Aθλητική Κυριακή μπλιαχχ

Δείτε αυτο το θέμα :

Αθλητική Κυριακή

Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2007

Ενα όνειρο τρελλό ;

Ολοι έχουν όνειρα αλλα καλύτερα να είμαστε πιο συγκρατημένοι.
update :
Συγχαρητήρια παρα την ήττα.
Μεγαλειώδης εμφάνιση.
Μπράβο.

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2007

Αρχίζει η Euroleague Basket 2007-8


Αρχίζει η φετινή Ευρωλίγκα του μπάσκετ.
Δυνατά παιχνίδια, δυνατές συγκινήσεις απο τις κορυφαίες ευρωπαϊκές ομάδες.
Παναθηναϊκός, Ολυμπιακός, Αρης ξεκινούν απο το μηδέν για να αποδείξουν πάλι την αξία τους. Τα πρώτα ματς της χρονιάς τους ειναι την Τετάρτη για ΠΑΟ και Αρη, και την Πέμπτη για Ολυμπιακό, όλοι εντός έδρας.

Καλή αρχή και καλύτερη συνέχεια σε όλους.
Να απολαύσουμε θέαμα !!!

Αρης - ΠΑΟΚ, άλλη εποχή ;

Πάνε οι εποχές που ο δικέφαλος του βορρά ηταν η κλασσικά ανώτερη ομάδα ;
Σίγουρα ο ΠΑΟΚ ταλαιπωρείται με οικονομικά προβλήματα αλλα απο την άλλη εχει την τύχη να εχει εναν καλό προπονητή, όπως ο Σάντος. Τι κι αν είναι πολυάριθμοι οι οπαδοί του ;
Στο λεγόμενο 'ντέρμπι' του βορρά δεν έδειξε ικανός, φρέσκος και με σαφείς προσανατολισμούς σαν ομάδα.
Ο Αρης απο την άλλη, δεν έγινε ξαφνικά σούπερ. Απο πέρισι με τον Ογιος προπονητή και με νεαρούς παίκτες, έδεσε ενα σύνολο μαζί με μεριούς πιο έμπειρους αλλα με περίσσιο πάθος παίκτες.
Ηρθε ο Μπάγεβιτς και αξιοποίησε ως τώρα πολύ καλά το δυναμικό και την ψυχολογία τους και εχει καταφέρει εντυπωσιακές επιτυχίες. Γνωρίζοντας ο Ντούσκο το ελληνικό πρωτάθλημα καλά, μπορεί να δώσει πολλά ακόμα. Μένει να το δούμε βέβαια την συνέχεια να είναι ανάλογη του ξεκινήματος.
Απο την άλλη ο ΠΑΟΚ ειναι εξαιρετικά ασταθής. δεν βάζω και στοίχημα οτι δεν θα μπορούσε να κάνει ενα διπλό στο ΟΑΚΑ πχ, αλλα ουτε οτι δεν θα έχανε στην Τούμπα απο τον Λεβαδειακό. Θέλει χρόνο και δουλειά, ηρεμία και ψυχραιμία. Ας μην ξεγράψουμε τον ΠΑΟΚ τόσο νωρίς.
Ωστόσο ο συμπολίτης Αρης σαφώς δείχνει ανώτερος φέτος. Ιδωμεν

Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2007

Παίξε ανοικτά, φάε πολλά

Δύο απο τις λεγόμενες 'μικρές' ομάδες του πρωταθλήματος της περίφημης "Σούπα"Λίγκας που περιμένω ακόμα να δω πόσο Σούπερ ειναι, έπαιξαν ήδη στο Καραϊσκάκη.
ΟΦΗ και Πανιώνιος. Επαιξαν ανοικτό ποδόσφαιρο, με την μπάλλα να κινείται πολυ και σε όλο το γήπεδο, αντι να ταμπουρωθούν για κανένα 0-0 ή το πολυ 1-0 τιμητικό απέναντι στην πρωταθλήτρια.
Απολογισμός ; Εξι έφαγε ο πρώτος και τέσσερα ο άλλος.
Ναι, δε λέω οτι δεν μετράει το να μπεί η μπάλλα μεσα, άλλωστε και το γκόλ του Αμανατίδη με την Εθνική ήταν τοσο ψυχοβγαλτικά χλιαρό που δεν το θυμάμαι σαν γκόλ. Η μπάλλα απλά έγλυψε τα δίχτυα, άρα γκόλ !
Για να μην μειώσουμε τον Ολυμπιακό ας μην σταθούμε σε μεμονωμένες φάσεις του τύπου "ηταν-δεν-ηταν πέναλτι του Γκαλέτι" κι ας δούμε πώς θα αισθανόμασταν στα αποδυτήρια σαν ομάδα και σαν παίκτες έχοντας χάσει με μεγάλο σκόρ απο μια κατα τεκμήριο καλή ομάδα, στην έδρα της.
Εχουμε και λέμε, οταν τρως πολλά, ποιός φταίει ; ο διαιτητής ; καλά, αστον αυτόν εσυ τι κάνεις.
Αμυνα έχεις ; Κατι εχεις, δεν εισαι και του πεταμού.
Ψυχολογία έχεις ; Εχεις και το αποδεικνύεις με τον τρόπο που παίζεις. εν φοβάσαι τον αντίπαλο.
Κέντρο έχεις ; Χμμμ ας πούμε ναι αν και το κλασσικό κέντρο με το 'δεκάρι' όπως το ξέραμε παλιά δεν υπάρχει ετσι ακριβώς σήμερα.
Επίθεση έχεις ; ε ; ... ε ; έχεις λες. Κάτι έχεις, δε λέω. Σήμερα όμως η επίθεση πρέπει να είναι τέτοια που να μην επιτρέπει στον αντίπαλο να φανταστεί τι θα κάνει την μπάλλα αν σου την πάρει.
Κι επειδή δεν εχω παίξει ποδόσφαιρο εστω σε 10 παιχνίδια κανονικά να πω οτι είμαι και ψιλο-ειδήμων και δεν θέλω να κάνω τον ειδικό απο τον καναπέ όπου στραβοκάθομαι κιόλας και πονάει η μέση μου, απλά θα μείνω στη σκέψη οτι είναι άδικο ομάδες που παίζουν ανοικτό ποδόσφαιρο να ανταμείβονται με πολλά γκολ.
Μήπως πρέπει να δούν τι φταίει ; Ετσι κι αλλιώς κάποιες λεπτομέρειες θα ειναι, γιατι ποδοσφαιρικά είναι αξιοπρεπείς και μας αρέσουν και χειροκροτούμε όλους όσους μας προσφέρουν θέαμα.

Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2007

Αρχίζει η Α1 στο μπάσκετ

Ηρθε η ωρα για το πρωτάθλημα μπάσκετ που πολλοί θεωρούν ενα απο τα κορυφαία αν όχι το καλύτερο της Ευρώπης. Εγω διαφωνώ αλλα αυτό θα το πούμε άλλη φορά.
Πάτρα, Ρέθυμνο, Ρόδος, Λάρισα θα απλώσουν το πρωτάθλημα σχεδόν στις τέσσερις γωνιές της μικρής Ελλάδας. Στην επαρχία θα έχουν την ευκαιρία να δούν απο κοντά τους μεγάλους με τις πανάκριβες και ηχηρές μεταγραφές και οι μεγάλοι με τη σειρά τους πρέπει να προσέξουν να μην κάνουν γκέλες εκεί.
Διαφωνώ με τη λέξη "γκέλα". Ειναι εισαγωγή απο το ποδόσφαιρο.
Εκει θεωρείται γκέλα, το να μην νικήσεις μια "μικρή" ομάδα.
Εξηγούμαστε : Μικρή θεωρείται η ομάδα με μικρό προϋπολογισμό και συνήθως αυτές ειναι επαρχιακές. ο ΑΓΟΡεθύμνου πχ εχει παίκτες με ετήσιες απολαβές της τάξης των 80.000 ευρώ ενα ο Παναθηναϊκός εχει εναν μέσο όρο περίπου στα 450.000 ευρω.
Πέρυσι βρέθηκα στο γήπεδο του Ελληνικού. Πανιώνιος - Παναθηναϊκός με το παιχνίδι να γέρνει υπέρ του γηπαεδούχου στο τέλος αλλα να πηγαίνει στην παράταση και να παίρνει τη νίκη τελικά ο ΠΑΟ με μακρινό τρίποντο του Χατζηβρέττα ο οποίος δεν ειχε και καμμια φοβερή απόδοση στο παιχνίδι. Οπως πήγε το μάτς, και ηταν λίγες μέρες πριν το ευρωπαϊκό final-4 αυτο, δεν θα ηταν έκπληξη να κερδίσει η "μικρή" ομάδα.
Θέλω φέτος να δούμε πολλά τέτοια αποτελέσματα και πιστεύω οτι ετσι θα γίνει γιατι ειναι πολλά οσα μας δίδαξε η πορεία της Εθνικής ομάδας στο φετινό Ευρωμπάσκετ και το τελευταίο και συγκλονιστικό final4 του πρωταθλήματος.
Ας μην θεωρούμε φαβορί κανέναν, και ας χειροκροτήσουμε σαν φίλαθλοι όλες τις ομάδες.
Η δική μας θα είναι ετσι κι αλλιώς η αγαπημένη μας. Αν χάσει, τότε πάλι θα την αγαπάμε, όμως η μικρή ομάδα είναι αυτή που έχει ανάγκη απο το χειροκρότημα.
Ας απολαύσουμε μπάσκετ.
.

Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2007

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΑΕΚΤΖΟΥ ΜΠΛΟΓΚΕΡ

Ζητείται γυναίκα ΑΕΚτζίδικων φρονημάτων που να μπορεί να αντέξει δύο βάζελους και ίσως και δύο γαύρους μη κάφρους αλλα αρκετά ψιλοκάφρους με καλή όμως ανατροφή,
για ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ σε αυτο εδω το μπλόγκ.

Αιτήσεις δεκτές στα σχόλια αυτού του θέματος.
Βιογραφικά στοιχεία απαραίτητα για την κριτική επιτροπή.

Με σεβασμό στον φίλαθλο κόσμο.
The Sportsquall team

:)

Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2007

Η Ελλάδα ξανά στο EURO !!!

H Eθνική Ελλάδας θα ξαναπαίξει στα τελικά του Euro !!
Πανάξια νικήτρια με 0-1 μέσα στην Τουρκία με γκολ του Αμανατίδη, με πολύ καλή απόδοση όλων και με σωρεία ευκαιριών.
Μπράβο στα παιδιά.
Σας περιμένουμε στην Αυστρία και Ελβετία το 2008 !

Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2007

Τι τρέχει με τον Σοφοκλή?

'Οταν ο Παναγιώτης Γιαννάκης κάλεσε τους παίχτες της Εθνικής Ελλάδος για την προετοιμασία του ευρωμπάσκετ 2007,ο Σοφόκλης Σχορτσιανίτης δεν πήγε.'Εκατσε να δουλέψει ωστε να επιστρέψει στο παρκέ σε μια κατάσταση η οποία θα του δίνει ενα σεβαστό χρόνο συμετοχής με την ομάδα του και ποιότητα σαν αυτή που θαυμάσαμε στο Μουντομπάσκετ 2006.

Μετά απο ολο αυτό το διάστημα ειδικής εκγύμνασης έρχονται οι εργομετρικές εξετάσεις,και δείχνουν οτι συνεχίζει να υπάρχει πρόβλημα με την υγεία του και δεν μπορεί να λάβει μέρος στις προπονήσεις,συνεπώς και να μην τον υπολογίζει ο προπονητής του.

Ποιός φταίει για αυτή την κατάσταση?Γιατί χάνει προς το παρόν ο Ολυμπιακός και η Εθνική ενα τέτοιο παίχτη?Δεν έκανε σωστά ο παίχτης το πρόγραμα που είχε?Φταίει το ιατρικό τιμ η το προπονητικό?Πολλά τα ερωτήματα.Ποιά είναι η γνώμη σας?

Αθλητικές φυλλάδες

Στην Ελλάδα υπάρχουν νομίζω πάνω απο 15 αθλητικές εφημερίδες, χώρια τα ένθετα των πολιτικών εφημερίδων και τα περιοδικά.
Αφορμή για να ασχοληθώ με αυτο το είδος αθλητικής ενημέρωσης μου έδωσε το θέμα της ανακοίνωσης του Ολυμπιακού σχετικά με δημοσίευμα φυλλάδας ( φιλικής κιόλας ) για την υγεία της συζύγου αλλοδαπού ποδοσφαιριστή του συλλόγου.
Ολες αυτες οι φυλλάδες για να γεμίσουν τα φύλλα τους, ψάχνουν να βρούν ειδήσεις.
Ως γνωστό, πέρα απο αποτελέσματα, τα σκόρ δηλαδή αγώνων όπου δεν μπορεί παρα να πούν την αλήθεια τα ΜΜΕ, υπάρχουν μερικά θέματα που είναι αθλητικά, όπως οι αόψεις ενός προπονητή ή τα πλάνα συλλόγων, φωτογραφικό υλικό και λοιπά.
Οτιδήποτε άλλο είναι σκέτο κουτσομπολιό, που συνήθως καταλήγει σε παραπληροφόρηση.
Κατα την διάρκεια δε του καλοκαιριού με πηχιαία γράμματα στην πρώτη σελίδα τους ανακοινώνουν μεταγραφές για τις ομάδες τις οποίες πρόσκεινται φιλικά.
Φυσικά το 95% απο αυτες τις βροντερές "μεταγραφές δεν γίνονται ποτέ !
Μη γελιόμαστε, όλες δηλώνουν "ανεξάρτητες" εφημερίδες αλλα ουσιαστικά στηρίζουν μία -ποδοσφαιρική- ομάδα, άντε δύο.
Νέος ορισμός της αντικειμενικότητας !!!

Ποδοσφαιρικά κουτσομπολόχαρτα έπρεπε να λέγονται.
Δεν ξεχνώ που αναγκάστηκαν να αφιερώσουν στο μπάσκετ μια μικρή στήλη στην 4η-5η σελίδα τους στις αρχές του '80 μετα το Ευρωμπάσκετ της Γαλλίας και το φονικό τρίποντο του Σενεγκάλ που μας άφησε έξω απο την τετράδα. Στη συνέχεια έπρεπε να υπάρχει ενας Γκάλης κι ενας Γιαννάκης για να γράφουν κάτι παραπάνω για το μπάσκετ.
Και μετά το Ευρωμπάσκετ του '87 το έμαθαν όλοι το άθλημα ξαφνικά ! ...επειδή το κερδίσαμε, ενω αν είχαμε έρθει πέμπτοι δεν θα ασχολούνταν.

Και σαν να μη φτάναν αυτά, ασχολούνται συχνά με λεπτομέρειες της προσωπικής ζωής αθλητών λες και είναι κυρίες του πρωινού καφέ !
Απο το αν τον έτρωγε το νύχι του τον Ριβάλντο μεχρι πού πήγε με τη γυναίκα του ο Ζαγοράκης, και άλλα όμορφα !
Μία απορία έχω μόνο :
Δεν υπάρχει κάποιος θεσμός που να ελέγχει την ποιότητα, εγκυρότητα και αξιοπιστία αυτών των ΜΜΕ ; Αν υπάρχει, γιατι κάνει την πάπια ;

Γι αυτο -ξαναδηλώνω- δεν διαβάζω αθλητικές εφημερίδες !

οκ, αν βρεθώ στη Σαχάρα με ενα λίτρο νερό, καπέλλο και το sportime ή το ΦΩΣ μπορεί και να το διαβάσω :)

Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2007

ΝΒΑ - εμπειρία ή όχι ;

Ομπράντοβιτς ( προπονητής ΠΑΟ ) :
κλπ κλπ "... ήταν πολύ μεγάλη εμπειρία για μας και τα δύο παιχνίδια"

Βούγιανιτς ( παίκτης ΠΑΟ ) :
"Δε νομίζω πως ήταν μεγάλη εμπειρία χάσαμε πολύτιμο χρόνο από την προετοιμασίας μας"

............... ήταν, ή δεν ήταν ;

Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2007

Προκριματικά Euro2008


Σλοβακία - Σαν Μαρίνο 7-0
Σκωτία - Ουκρανία 3-1
Ουγγαρία - Μάλτα 2-0
Αρμενία - Σερβία 0-0
Νήσοι Φερόε - Γαλλία 0-6
Λευκορωσία - Λουξεμβούργο 0-1
Αζερμπαϊτζάν - Πορτογαλία 0-2
Ισλανδία - Λετονία 2-4
Κύπρος - Ουαλλία 3-1
Λιχτενστάιν - Σουηδία 0-3
Ρουμανία - Ολλανδία 1-0
Μολδαβία - Τουρκία 1-1
Πολωνία - Καζακστάν 3-1
Δανία - Ισπανία 1-3
Ελλάδα - Βοσνία-Ερζ. 3-2
Σλοβενία - Αλβανία 0-0
Ιταλία - Γεωργία 2-0
Βέλγιο - Φινλανδία 0-0
Ιρλανδία - Γερμανία 0-0

Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2007

Ποδοσφαιρικά

Και ενω ο Ντίντα έφαγε τιμωρία δύο αγωνιστικών για το εξευτελιστικό θέατρο , ο Μισέλ Πλατινί δηλώνει αντίθετος ως προς την χρήση βίντεο για τις αμφισβητούμενες φάσεις στο ποδόσφαιρο, θεωρώντας οτι τα ανθρώπινα λάθη είναι πιο φυσιολογικά, εδω στην Ελλάδα περιμένουμε τον Σαββατιάτικο αγώνα της Εθνικής.

Θυμίζουμε απλά ότι τον Δεκέμβρη στην Ιαπωνία, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Συλλόγων θα έχουμε τρεις διαιτητές και τους δύο βοηθούς.

Εθνική ομάδα λοιπόν και απολογισμός Κυπέλλου στο μεταξύ, και ενα φιλικό του Ολυμπιακού με την Σαχτάρ στο Καραϊσκάκη. Πολυ θα ήθελα να δω πώς θα αντιμετωπίσουν τον Καστίγιο οι φίλοι της πρώην ομάδας του.
Η Σαχτάρ την Κυριακή θα αντιμετωπίσει τον ΠΑΟΚ στη Θεσσαλονίκη.
Εναν ΠΑΟΚ που προσπαθεί να συνέλθει απο τον αποκλεισμό του Κυπέλλου και τον Ζαγοράκη να ψάχνει να βρεί τι πρέπει να κάνει για να συνεφέρει την ομάδα του.

Ο Ρεχάγκελ απλά και γερμανικά είπε οτι πρέπει να νικήσουμε και όλα ειναι στο χέρι μας.
Ετσι είναι.
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.