Κυριακή 20 Ιουλίου 2008

Ο νέος ΠΑΟ

Το άρθρο ΕΔΩ τα λέει όπως περίπου τα ειχα φανταστεί γνωρίζοντας τις νέες μεταγραφές και την διάθεση των ανθρώπων του Παναθηναϊκού για το χτίσιμο μια νεας ομάδας.
Πιστεύω οτι θα δούν όλοι εναν πολύ διαφορετικό ΠΑΟ φέτος.
Ελπίζω πολλές ομάδες να βελτιωθούν σε σημείο που το πρωτάθλημα να ανέβει επίπεδο.

Τρίτη 15 Ιουλίου 2008

Γενικά αθλητικά,καλοκαίρι έχουμε.

Ο κόσμος ζει αυτή την στιγμή για τις μεταγραφές.Ο φίλαθλος του Παναθηναικού είναι χαρούμενος βλέποντας τον Ζιλμπέρτο Σίλβα να έρχετε στην ομάδα.Ο φίλαθλος του Ολυμπιάκου περιμένει με αγωνία κάποια δυνατή μεταγραφή γιατί ήδη έχουν αργήσει,και υπάρχουν τα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ.Στην ΑΕΚ υπάρχει γκρίνια για τον Νίκο Λυμπερόπουλο που έμεινε ελεύθερος.Ο κόσμος του ΠΑΟΚ δείχνει οτι όταν θέλει μπορεί να βοηθήσει την ομάδα με τον τρόπο του.Ζαγορακης,Βρύζας και Σάντος πιστεύω οτι θα κάνουν καλη δουλειά.Ο Αρης είναι λίγο αίνιγμα στο τι θα μας δειξει φέτος.'Εφυγαν Χαλκιάς,Ιβιτς,Παπαδόπουλος και ο Μπάγεβιτς.

Απο εκεί και πέρα υπάρχουν μερικά όμορφα παιχνιδάκια που μπορούμε να δούμε αυτήν την εποχή.Η εθνική νέων παίζει στο ευρωπαικό πρωτάθλημα κατω των 19ετών.Χθες με μια καλή εμφάνιση έφερε 1-1 με την Ιταλία.Το επόμενο ματς είναι με την Τσεχία.Καλη επιτυχία τους εύχομαι.
Το ιδιο και στην Εθνική Ελλάδος μπάσκετ στο προλυμπιακό τουρνουά η οποία παίζει την Τετάρτη με την Βραζιλία,αφου χθες συνέτριψε την εθνική ομάδα απο τον Λίβανο με 119-62.
Η γκρίνια για τον Γιαννάκη δεν έχει σταματίσει ακόμα,αλλα η νίκες θα τον αφήνουν σε δεύτερη μοίρα.

Τα κρούσματα ντόπινγκ συνεχίζουν να κάνουν την εμφάνιση τους,αλλά όπως ξέρουμε όλοι είναι κάτι που δύσκολα θα σταματίσει.Στο βόλλεϊ έρχονται δυνατά ονόματα,στο πόλο ο Παναθηναίκος κάνει προσπάθεια να φτιάξει μια ανταγωνιστική ομάδα,οπως και ο Ολυμπιακός στο Μπασκετ.

Τελευταίο,αφου πριν λίγο έγινε η κλήρωση της Σουπερ Λιγκ,το ντέρμπι ΑΕΚ-ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ έσκασε την πρώτη αγωνιστική.Αυτο συνέβει αφού συζήτησαν οι υπεύθυνοι και δεν έβαλαν κλειδάριθμους να μην γίνει κάτι τέτοιο στις πρώτες αγωνιστικές.Σίγουρα θα ήταν καλύτερο τα ντέρμπι να γίνονται λίγο αργότερα,αφου η ομάδες έχουν παίξει μερικά παιχνίδια για να δούμε οσο το δυνατόν καλύτερο θέαμα.

Αναλυτικά το πρόγραμμα εδώ: http://www.sport-fm.gr/article/138533

Κυριακή 13 Ιουλίου 2008

Προολυμπιακό τουρνουά 2008

Προολυμπιακό Μπάσκετ

Όμιλος Α1
Λίβανος -Ελλάδα - Βραζιλία

Όμιλος Β1
Πρ. Ακρωτήρι - Νέα Ζηλανδία - Γερμανία

Όμιλος Γ1
Σλοβενία - Νότιος Κορέα - Καναδάς

Όμιλος Δ1
Πουέρτο Ρίκο - Κροατία - Καμερούν

Τετάρτη 9 Ιουλίου 2008

Κλήρωσε η Euroleague

Α' Όμιλος
Μακάμπι Τελ Αβίβ
Ολυμπιακός
Μάλαγα
Τσιμπόνα
Λε Μαν
Αβελίνο

Β' Όμιλος
Σιένα
Μπαρτσελόνα
Παναθηναϊκός
Ζαλγκίρις
Πρόκομ Τρεφλ
Νανσί

Γ' Όμιλος
Τάου Κεράμικα
Φενέρμπαχτσε
ΡόμαΟλίμπια
Μπανταλόνα
Άλμπα Βερολίνου

Δ' Όμιλος
ΤΣΣΚΑ Μόσχας
Παρτιζάν
Ρεάλ Μαδρίτης
Εφές Πίλσεν
Αρμάνι Μιλάνο
Πανιώνιος

Κυριακή 6 Ιουλίου 2008

Wimbledon 2008 Τελικός Ανδρών


O φοβερότερος τελικός όλων των εποχών στο τέννις τελείωσε με θρίαμβο του Ισπανού Ραφαέλ Ναδάλ επι του Ελβετού Ρότζερ Φέντερερ.
Σίγουρα απο στιγμή σε στιγμή θα λιποθυμήσουν απο την κούραση !
Οι αντοχές, σωματικές και ψυχολογικές που απαιτούνται για να ανταπεξέλθεις σε τέτοιον αγώνα ειναι υπεράνθρωπες.
Απόλυτη ισορροπία δυνάμεων αν δει κανείς και τα στατιστικά. Ολα τα σετ και τα games κρίθηκαν οριακά.
Αποκορύφωμα το τελευταίο σετ που τέλειωσε με 9-7 !!!
Οι δύο καλύτεροι τεννίστες στον κόσμο έδωσαν ρεσιτάλ. Μπράβο !

Ντούσαν Μπάγεβιτς ο τζέντλεμαν

Εμεινε χωρίς ομάδα για λόγους επαγγελματικής δεοντολογίας.
Μάλιστα έφυγε απο την ομάδα την οποία τίμησε με το να μην απαιτήσει να πάει σε άλλη, τιμώντας και το συμβόλαιό του.
Το πέρασμά του απο την Ελλάδα απο τότε που ήρθε, σαν παίκτης, μέχρι σήμερα, ειναι μιά επιτυχία. Δεν μπορεί να αμφισβητηθεί ουτε η ποδοσφαιρική του αξία, ούτε η προσφορά του ουτε η αξιοπρέπειά του.
Οταν πήγε στον Ολυμπιακό πολλοί τον κατηγόρησαν και πολλοί τον έβριζαν, εκείνος όμως μας έχει μάθει, ξέρει πώς ειναι τα πράγματα στην Ελλάδα και μιλούσε λιγο, συνήθως μόνο οταν έπρεπε, για να πεί μόνο πράγματα ουσίας.
Οπου πήγε σαν προπονητής άφησε καλύτερη ομάδα απο αυτην που παρέλαβε.
Ανέδειξε παίκτες που με τη σειρά τους πρόσφεραν πολλά και οταν έφευγε ηταν πάντα σεμνός.
Τουλάχιστον δεν θυμάμαι άσχημες δηλώσεις και γενικότερα οι προπονητές ποδοσφαίρου μαθαίνουν να ειναι λιγομίλητοι, σοβαροί, απλοί και ξέρουν καλά την μοίρα του προπονητή.
Υπάρχουν μερικοί που τους θυμόμαστε. Κάποιους άλλους τους ξεχάσαμε ήδη.
Ο Μπάγεβιτς ειναι πρότυπο για πολλούς. Τον ευχαριστούμε.

Τετάρτη 2 Ιουλίου 2008

Κράξιμο στον εθνικό προπονητή μπάσκετ

Απο δηλώσεις του Τεό Παπαλουκά, απο γεννησιμιού γάβρου και βασικού στην Εθνική Μπάσκετ :

" ... ο Γιαννάκης με έπεισε να ερθω στον Ολυμπιακό "

Ε, πάς γυρεύοντας Γιαννάκη να φάς κράξιμο. Εμεις θα φταίμε ;
Ξεκίνα να κλαίς.

Δευτέρα 30 Ιουνίου 2008

Euro2008

Η Ισπανία νέα πρωταθλήτρια Ευρώπης, διαδέχθηκε στον θρόνο την Ελλάδα.
Αυτο το πρωτάθλημα μου άφησε μια γεύση ουδέτερη. Ειδα ομάδες καλές, πολυ καλές, να μην φτάνουν στον τελικό.
Ειδα οτι οι 4 πρώτες άξιζαν κάθε μία χωριστά το τρόπαιο και παρά την τεχνική ανωτερότητα των Γερμανών, αυτο κατέληξε στους Ισπανούς.
Για την Ελλάδα θέλω να πώ μόνο οτι χάρηκα που ειδα να παίζει αλλα περίμενα δύο ισοπαλίες τουλάχιστον. Δεν πειράζεμ χειροκροτούμε πάλι.
Μου φαίνεται οτι δεν κερδίζει πάντα ο καλύτερος.
Η Ολλανδία ηταν η ομάδα που μου άρεσε πιο πολυ αλλα εντυπωσίασαν η Ρωσία και η Τουρκία. Πραγματικά καλές ομάδες. Οποια κι αν το ειχε πάρει απο αυτές θα λέγαμε οτι το άξιζε.
Συμπέρασμα, η τεχνική δεμένη με το πάθος, την φρεσκάδα και την ευελιξία ειναι μια συνταγή επιτυχίας για το Euro. Στόχος των ομάδων να καταφέρουν αυτον τον συνδυασμό.
Στόχος των προπονητών να πετύχουν την καλή χημεία.
Μπορώ να πω οτι σαν φίλαθλο με ικανοποίησε σε ενα βαθμό το φετινο Euro, όχι όμως και οτι με ξετρέλλανε. Απορώ βέβαια τι θα λέγαμε αν η Ελλάδα ειχε πάει καλά ;

Κυριακή 22 Ιουνίου 2008

Διαμαντίδης MVP

Πάλι πολυτιμότερος παίκτης της περιόδου που άληξε, ο Δημήτηρς Διαμαντίδης !
Απορώ που δεν εχουν πάρει αέρα τα μυαλά του παιδιού και αυτο δείχνει εξαίρετο χαρακτήρα.
Αξιοσημείωτη η στατιστική του αλλα και το οτι δεύτερος στην ψηφοφορία του ΕΣΑΚΕ βγηκε ο Σπανούλης και τρίτος ο Μπατίστ, επίσης παίκτες του Παναθηναϊκού.
Εγω προσωπικά θα ήθελα τον Βασιλόπουλο στην τριάδα.
Αναλυτικά απο το contra.gr η ψηφοφορία :
1. Δ. Διαμαντίδης (Παναθηναϊκός) 29
2. Β. Σπανούλης (Παναθηναϊκός) 9
3. Μ. Μπατίστ (Παναθηναϊκός) 6
4. Ίμ. Τζάαμπερ (Αιγάλεω) 3
5. Τζ. Μάσεϊ (Αρης) 2
6. Ι. Γιαννούλης (Πανιώνιος) 1
7. Μπ. Μιλισάβλιεβιτς (Μαρούσι) 1
8. Ά. Γκράντι (Πανελλήνιος) 1
9. Σ. Γιασικεβίτσιους (Παναθηναϊκός) 1

Αν και μάλλον χαμηλά στο σκοράρισμα φέτος ο Διαμαντίδης, έτυχε καθολικής αναγνώρισης για το σύνολο της προσφοράς του.
Ειχε 3.7 ασσίστς και 2.1 κλεψίματα μέσο όρο και τάπες, και ρημπάουντ και απ όλα.
Ηταν επίσης :
1ος στην κατηγορία της οικονομίας (111)
2ος καλύτερος πασέρ
3ος στα κλεψίματα
6ος στα περισσότερα κερδισμένα φάουλ
10ος στις τάπες
11ος στο ποσοστό ευστοχίας στα τρίποντα
15ος στην αξιολόγηση TENDEX

Ενα μεγάλο μπράβο στον μοναδικό αθλητή και άνθρωπο που ξέρει να παραμένει προσγειωμένος και αφοσιωμένος στο μπάσκετ πάνω απ όλα. Θα έλεγα την μεγάλη κουβέντα οτι ειναι αναντικατάστατος.

Σάββατο 21 Ιουνίου 2008

Mπράβο οι Τούρκοι !

Ποιός το περίμενε ; Η Τουρκία στον ημιτελικό με αντίπαλους τους φίλους τους τους Γερμανούς.
Μα δεν ειναι τόσο αυτο η έκπληξη αλλα τα δυο τελευταία ματς τα ανέτρεψε εντυπωσιακά !
Το προηγούμενο ανέτρεψε μεσα σε 20 λεπτά το 0-2 απο την Τσεχία σε 3-2 υπέρ της και χθές μας τρέλαναν πάλι οταν δέχθηκαν γκολ στο 119' της παράτασης και ισοφάρισαν στο 122' !
Αυτο ηταν και σφαίρα στην ψυχολογία των αντίπαλων Κροατών που πήγαν στα πέναλτι χωρίς καλή διάθεση κι ετσι αστόχησαν σε τρία απο αυτά και αποκλείστηκαν.
Αυτον τον Φατιχ Τερίμ όσο δεν τον πάω, τόσο πρέπει να τον παραδεχτώ που εχει περάσει πάθος στους παίκτες του και δεν καταλαβαίνουν τίποτα, θα έπαιζαν με οποιοδήποτε αντίπαλο ετσι ακριβώς !
Λές να ειναι η χρονιά της Τουρκίας φέτος ;

Πέμπτη 19 Ιουνίου 2008

Euro2008 η επόμενη μερα.

Μετά Χριστόν προφήτης δεν θέλω να μαι, κι αυτες τις μέρες άφησα να κυλήσει το Euro αντι να κάθομαι να το αναλύω σαν αυτούς τους απίθανους στην τηλεόραση.
Καμάρωσα που τους έβλεπα να παίζουν, τόσο με τη Σουηδία όσο και με τη Ρωσία.
Οχι για την φοβερή τους μπάλλα αλλα επειδή μια πρωταθλήτρια Ευρώπης τη σέβεσαι όπως και να χει. Καλά θα ήταν να έπαιζε εστω και 10% καλύτερα. Τωρα μπορεί να γράφαμε για το αν θα πάει στον ημιτελικό.
Οπως αξίζουν τα μπράβο στον Ρεχάγκελ και τους παίκτες για τον άθλο του 2004, ετσι πρέπει και τώρα να πέσει η ευθύνη στους ίδιους. Οπως ο πρόεδρος της ΕΠΟ καρπώθηκε την επιτυχία τότε, ετσι θα πρέπει να του αποδωθεί και το μερίδιο ευθύνης του τώρα.
- Ρεχάγκελ : Ελάχιστη ανανέωση και ελάχιστη φρεσκάδα. Δεν ενέπνευσε πάθος φέτος.
- Παίκτες : Απροετοίμαστοι και ελαφρώς απρόθυμοι να ζοριστούν παραπάνω με ελάχιστες εξαιρέσεις.
- Γκαγκά : Εχει φτιάξει ενα πρωτάθλημα για γέλια και για κλάμματα. Μόνο ελαφρυντικό το οτι αρκετοί παίκτες της εθνικής αγωνίζονται στο εξωτερικό.

Αυτο που μου μένει ειναι μίγμα χαράς με απογοήτευση και πίκρα μαζί. Περίεργο συναίσθημα.
Χαρά που ειδα να αγωνίζεται ξανά η πρωταθλήτρια. Απογοήτευση για την απόδοση, πίκρα για τα αποτελέσματα. Τρείς ήττες με ενα μόνο γκολ ενεργητικό. Αποκλεισμός σχεδόν διασυρμός.
Τι να πώ ; Οτι δεν πειράζει ; ...καλά οκ δεν πειράζει δεν θα πεθάνουμε κιόλας.
Ο Ολυμπιακός και το Αιγάλεω να κερδίζει ....
Τώρα πίσω στα δικά μας, με διάθεση για ποδόσφαιρο ανύπαρκτη, όσο και το μυαλό του Νικοπολίδη δηλαδή. Που βγαίνει αμέσως να δηλώσει πως φεύγει απο την εθνική έχοντας μαζι του και ποιόν ; Τον Αντζα ! Καλά που δεν ηταν και ο Στολτίδης που αρνήθηκε το κάλεσμα και δεν τιμωρήθηκε ! Κύριοι στο καλό. Στην ομάδα σας, και μη μας ζαλίζετε άλλο.
Καλά, ετσι και αλλιώς σε άλλα αθλήματα θα στρεφόταν ο κόσμος και καλά θα κάνει.
Η βαρβατίλα φέτος δεν θα ξεχυθεί στους δρόμους να φωνάζει "τους γ...σαμε". Πάλι καλά.
Το έναυσμα για σοβαρότητα, ταπεινότητα, αξιοπρέπεια πρέπει να δοθεί όχι απο Γκαγκάτσηδες αλλα απο αθλητές λιγομίλητους και ουσιαστικούς.
Καμμία ανάλυση τηλεοπτική δεν θα μου πει τίποτα απολύτως, αφου δεν ενδιαφέρονται για μενα, τον φίλαθλο.
Το ειχα πει και τοτε, το λέω και τώρα :
Πριν απο επιτυχίες πρέπει να μαστε έτοιμοι για την επόμενη μέρα, και μετά απο αποτυχίες, να είμαστε το ίδιο σοβαροί όπως οταν πετύχαμε και πανηγυρίζαμε θέλοντας να απολαύσουμε την κορυφή. Μα το δύσκολο δεν ειναι τόσο το να πας στην κορυφή, αλλα το να μείνεις και μάλιστα έχοντας καθολική αναγνώριση απο τους άλλους που συνολικά εχουν να επιδείξουν πολλές παραπάνω επιτυχίες.
Γι αυτο και δεν γκρινιάζω, αλλα χειροκροτώ, με κείνο όμως το μίγμα συναισθημάτων, νιώθω σαν να βλέπω όνειρο. Υπήρχε, δεν υπάρχει.
Καλημερα σας κυρίες και κύριοι.

Τετάρτη 18 Ιουνίου 2008

Αλλαγές στο Βόλλεϊ




Η FIVB πήρε οκτώ νέες αποφάσεις, όσον αφορά τον τρόπο παιχνιδιού, όσο και το συμβόλαια των αθλητών. Αυτό, ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του Πεκίνου.

Αναλυτικά, οι σημαντικότερες αλλαγές:


1.Καθιερώνεται το δεύτερο λίμπερο σε κάθε ομάδα.

2. Στο φύλλο αγώνα θα δηλώνονται 14 αθλητές ή αθλήτριες, αντί 12 που ισχύει μέχρι σήμερα.

3. Περιορίζονται οι παραβάσεις στο φιλέ. Μεταξύ αυτών δε θα είναι παράβαση, όταν ένας αθλητής ακουμπάει το φιλέ στο κάτω μέρος του.

4. Καθιερώνεται νέος ηλεκτρονικός τρόπος έκδοσης των πενταπλούν αθλητών και αθλητριών.

5. Τα συμβόλαια αθλητών θα έχουν μέγιστη διάρκεια έως τις 15 Μαΐου κάθε έτους, ημερομηνία που θα πρέπει να ολοκληρώνονται όλα τα εθνικά και επαγγελματικά πρωταθλήματα.

6. Τις αποφάσεις για τον αριθμό των ξένων αθλητών, που θα υπάρχουν σε κάθε επαγγελματική Ένωση, θα τις λαμβάνει η οικεία ομοσπονδία, η οποία είναι αναγνωρισμένη από την παγκόσμια και όχι οι Επαγγελματικές Λίγκες.

7. Όταν κάποιος αθλητής ή αθλήτρια έχει δηλωθεί στην 22αδα κάποιας χώρας, έστω κι αν τελικά δεν έχει αγωνιστεί, θεωρείται ότι συμμετέχει στις αγωνιστικές υποχρεώσεις της χώρας, από την οποία δηλώνεται.

8. Καθιερώνεται η νέα μπάλα, που παρουσίασαν, από κοινού, πρόσφατα η FIVB και η MIKASA.

Πηγη: www.sport-fm.gr

Η FIBV κανεί πάντοτε κάποιες αλλαγές για να κρατάει σε ένα επίπεδο το βόλλεϊ.
Αυτή η αλλαγή για τις παραβιάσεις στο φιλέ νομίζω πως είναι αρκετά σημαντική.

Σάββατο 14 Ιουνίου 2008

Πειρατικό ναυάγισε...


Σαλτζμπουργκ (του ανταποκριτού μας)
Πειρατικό μπρίκι ναυάγησε ανοιχτά του Σάλτζμπουργκ στα γλυκά νερά του ποταμού Salzach, μετά από σύγκρουση με Ρωσική φρεγάτα. Οι πληροφορίες μας μέχρι στιγμής αναφέρουν ότι μόνος διασωθείς από το 23μελές πλήρωμά ήταν ένα μικρό ναυτάκι ονόματι Βασίλης Τοροσίδης. Ο Γερμανός Καπετάνιος και ο Έλληνας βοηθός του αγνοούνται. Ήταν το ίδιο μπρίκι που 4 χρόνια πριν είχε αναστατώσει την Λισαβόνα. Ο Γερμανός καπετάνιος φέρεται καθώς βυθιζόταν το πλοίο να ψέλισε "Αντώνη μας έκαψες!!"...

Κρίμα ...

Παρασκευή 13 Ιουνίου 2008

Παγκόσμια κατάταξη τέννις - τοπ10

ΓΥΝΑΙΚΕΣ :
1. (2) Ανα Ιβάνοβιτς (Σερβία) 4.222
2. (1) Μαρία Σαράποβα (Ρωσία) 3.806
3. (3) Γέλενα Γιάνκοβιτς (Σερβία) 3.755
4. (4) Σβετλάνα Κουζνέτσοβα (Ρωσία) 3.565
5. (8) Ελενα Ντεμεντίεβα (Ρωσία) 2.750
6. (5) Σερένα Ουίλιαμς (ΗΠΑ) 2.676
7. (7) Βένους Ουίλιαμς (ΗΠΑ) 2.606
8. (6) Αννα Τσακβετάτζε (Ρωσία) 2.541
9. (14) Ντινάρα Σάφινα (Ρωσία) 2.222
10. (9) Μαριόν Μπαρτολί (Γαλλία) 2.035
---------------------------------------
37. (36) Λένα Δανιηλίδου 728

AΝΔΡΕΣ :
1. Federer, R. 6675
2. Nadal, R. 5585
3. Djokovic, N. 5225
4. Davydenko, N. 3050
5. Ferrer, D. 2905
6. Roddick, A. 2405
7. Blake, J. 2015
8. Nalbandian, D. 2000
9. Wawrinka, S. 1615
10.Gasquet, R. 1595

Τρίτη 10 Ιουνίου 2008

Ελλάδα Σουηδία 0-2

...όσο πικρή και αν είναι η ήττα, ας κρατήσουμε τα καλύτερα σημεία του αγώνα...



Το ναυάγιο της Ιταλίας και της Ρωσίας ζηλέψαμε σήμερα στο β' ημίχρονο. Στο 'α μέρος η ομάδα στήθηκε αμυντικά και έπαιξε το ποδόσφαιρο που ξέρει να παίζει και για το οποίο μας "αγάπησε" όλος ο κόσμος! Ξεκινήσαμε με 5-4-1, με Άντζα, Κυργιάκο και Δέλλα στο κέντρο της άμυνας, με Τοροσίδη και Σειταρίδη στα μπακ να προσπαθούν να διαφυλάξουν το μηδέν και με τον Μπασινά, τον Καραγκούνη, τον Χαριστέα και τον Κατσουράνη στο κέντρο και τον Γκέκα ολομόναχο και ξεκομμένο μπροστά. Η άμυνα πήγε καλά, ενώ ο Μπασινάς με τον Χαριστέα κάτι πήγαν να κάνουν αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Αρνητικός - σε όλο τον αγώνα ο Σειταρίδης που έπρεπε να γίνει αλλαγή. Και ενώ στα πρώτα 45 λεπτά κρατήσαμε το μηδέν στα επόμενα δεν το καταφέραμε.

Στο δευτερο ημίχρονο ο Γερμανός έκανε -λάθος για μένα- την αλλαγή του Σαμαρά στον Γκέκα με αποτέλεσμα ο Έλληνας επιθετικός να πέφτει συνεχώς σε λάθη. Στη μοναδική καλή ευκαιρία που είχαμε σε σέντρα του Δέλλα οι Σουηδοί θα βάζαν αυτογκόλ. Την γλύτωσαν όμως και ο Ζλάταν στο καπάκι μας κούνησε το μαντήλι. Μετά την νίκη των ισπανών τα πράγματα είναι πλέον δύσκολα. Impossible is nothing έλεγα προχθές αλλά μάλλον lighting does't stike twice που έλεγε και ο Guardian...
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.