Πέμπτη 30 Απριλίου 2009

Final4 Euroleague 2009

Φτάσαμε στο σημείο που πριν ακόμα η χρονιά αρχίσει για το μπάσκετ αναρωτιόμαστε ποιοί θα ειναι στην τελική τετράδα.Πόσοι άραγε θα στοιχμάτιζαν οτι θα έχουμε δύο ελληνικές ομάδες και μάλιστα την μία να καταδικαστεί σε μη συμμετοχή στον μεγάλο Τελικό ;
Εγω προσωπικά δεν το περίμενα αυτό. Ημουν σίγουρος οτι και οι τρείς ομάδες μας θα έφταναν ως τους οκτώ της διοργάνωσης και απο κει και περα θα προχωρούσε μόνο ο Παναθηναϊκός με μοιρασμένες ελπίδες να κατακτήσει το τρόπαιο.
Ενα τρόπαιο της εποχής του Ισπανού Μπερτομέου στην κεφαλή του Ευρωπαϊκού μπάσκετ, ενός ανθρώπου 99% ανθέλληνα. Ενος ασυμπάθιστου τύπου που την εχει δει οτι το μπάσκετ του ανήκει.

Εν πάσει περιπτώσει πάμε να δούμε λίγο το θα γίνει στον ενα ημιτελικό. Ο άλλος μεταξύ ΤΣΣΚΑ - Μπαρτσελόνα θα ειναι δυνατό ματς και θα το δω, αλλα μας ενδιαφέρει απείρως περισσότερο η ελληνική αλληλοεξόντωση. Εξόντωση του αντιπάλου, αυτη θα ειναι η οδηγία των δύο προπονητών.
Οι οδηγίες θα περιλαμβάνουν εξουδετέρωση των ατού του αντιπάλου και φθορά με φάουλ.Επίσης θα περιλαμβάνουν καθοδήγηση για το πώς θα αναγκάσουν τον αντίπαλο να κάνει λάθος.Εκει ακριβώς θα ειναι το κλειδί, στα λάθη.Εκτος απο τα λάθη, ολα θα παίξουν ενα ρόλο, όπως τα επιθετικά ρημπάουντ και τα τρίποντα.Αν βγαίνουν τα σουτ, θα εχουμε παιχνίδι ανοιχτό, με τρίποντα.
Ομως σε τέτοια παιχνίδια ευνοείται ο ψυχραιμότερος, αυτός που δεν θα εκβιάσει τα σουτ.Λογικά πιστευώ οτι ο Παναθηναϊκός θα σπρώξει το ματς να πάει στους 90 πόντους, εκει που ο Ολυμπιακός ζαλίζεται, αλλα δεν θα πιέσει περισσότερο απ οσο χρειάζεται για να μην εγκλωβιστεί. Αυτο προϋποθέτει άμυνα κάτω απο τους 75 πόντους. Ομως ο Ολυμπιακός βάζει φέτος 85 περίπου και δέχεται 70. Αρα, δύσκολο να πάμε σε σκορ 90-75. Πολλά ζητάω. Με βάση την διαφορά εμπειρίας των παικτών του ΠΑΟ πίστευα οτι θα νικήσει με μια διαφορά της τάξης των 5 πόντων το πολύ. Μεγαλύτερη διαφορά θα ειναι έκπληξη.
Ομως γιατι να αφήσει ο Ομπράντοβιτς το παιχνίδι να πάει σε τόσο οριακή διαφορά και να ρισκάρει άρα, περισσότερα λάθη στο τελευταίο τρίλεπτο ;Χμμμ... το ξερει αυτο ο Γιαννάκης και θα το περιμένει. Θα ποντάρει στον ενθουσιασμός των πιο φρέσκων παικτών του για να κλέψουν μπάλλες στο τέλος. Ούφφφ... μεγάλο σταυρόλεξο, δύσκολο.
Ποιός θα θελε να ειναι Ομπαράντοβιτς ή Γιαννάκης ; Εγω οχι, πάντως σίγουρα οχι Γιαννάκης, να μην ξερω αν θα μου βγει ο Σχορτσιανίτης ή αν ο Greer εκείνη τη μέρα θα τα βάζει τα σούτ. Ουτε να φοβάμαι οτι ο Περπέρ θα κλειδώσει Χαλπερίν και άλλα φρούτα σε μηδέν πόντους. Αχα, όμως θα ειχα Βούϊσιτς ! αυτος ειναι άσος ! Ωραία, μαζι με τον Μπουρούση που δείχνει σε φόρμα, θα τους έτρωγα ορεκτικό.

Γκαστόνε θα θελα να μαι λιγο, αφου αυτός ο τύπος εχει μελετήσει μεχρι και πόσο θα ζυγίσουν τα @@ των παικτών του την ωρα του μάτς. Υπερόπτης δεν ειναι ποτέ ο Σέρβος και αυτο ειναι υπέρ του γιατι αυτο το μεταδίδει στους παίκτες του. Κι αν βγούν τα τρίποντα και ο Διαμαντίδης ειναι οκ τότε εχω πλεονέκτημα.
Πού να καταλήξω, δεν ξερω ... νομίζω και πάλι οτι το ματς θα κριθεί σε διαφορά της τάξης των 5 πόντων και θα κριθεί απο τα λάθη και λεπτομέρεις όπως 3 επιθετικά ρημπάουντ παραπάνω και 3 βολές άστοχες, εκατέρωθεν συν δυό ανάποδα σφυρίγματα.
Παίκτες κλειδιά : Διαμαντίδης - Πέκοβιτς και Παπαλουκάς - Γκρίρ.
Παίκτες "κρυφά όπλα" : Τσαρτσαρής και Πάρντο

Θα δούμε ενα αξέχαστο παιχνίδι πάντως και θα χειροκροτήσουμε και τους δύο αντίπαλους.
Oποιος νικήσει θέλω να πάρει και το Κύπελλο.

*Μου χει χαλάσει το βίντεο, αλλιώς θα το έγραφα το ματς.

Σάββατο 25 Απριλίου 2009

Θανάσης Γιαννακόπουλος

Απο συνέντευξη του Θ.Γιαννακόπουλου σε επαρχιακή εφημερίδα της Λευκάδας :


Για το πολυμετοχικό σχήμα: "Θα μιλήσω σε προσωπική βάση, χωρίς σκοπιμότητα και χωρίς κάτι άλλο στο μυαλό μου. Θα ήθελα να υπάρχει ένας μόνο μέτοχος για να παίρνονται αποφάσεις. Καλές ή κακές, αδιάφορο.

Όταν σε ένα πολυμετοχικό σχήμα υπάρχουν πολλοί μεγάλοι οικονομικοί παράγοντες, ο καθένας όπως καταλαβαίνετε θέλει να περάσει το δικό του. Είμαι σίγουρος ότι με την πάροδο του χρόνου τα προβλήματα θα ξεπεραστούν και ο Παναθηναϊκός θα βρει το δρόμο του".

Για τον Χενκ Τεν Κάτε: "Ο Τεν Κάτε είναι ένας πολύ καλός προπονητής, δεν υπάρχει αμφιβολία. Αν δεν έχεις μεγάλους παίκτες, μην περιμένετε μεγάλα πράγματα. Με τον καινούργιο χρόνο πιστεύω ότι όλοι θα κάνουμε κάτι για να βάλουμε τον Παναθηναϊκό στον δρόμο που του πρέπει".

Για τους οπαδούς του "τριφυλλιού": "Ο κόσμος του Παναθηναϊκού είναι ανεπανάληπτος. Είναι επιπέδου μέσης βαρύτητας και πάνω. Είναι σκεπτόμενος φίλαθλος και δεν μπορείς να του σερβίρεις ό,τι θέλεις. Είναι βασικός παράγοντας για τις μεγάλες επιτυχίες της ομάδας μας. Είμαστε κατενθουσιασμένοι μαζί τους, τους αξίζει ένα μεγάλο μπράβο, ένα ευχαριστώ για την συμπαράσταση στην ομάδα".

Για την εικόνα της ομάδας μπάσκετ: "Υπάρχουν δύο πόρτες, στη μια είναι ο προπονητής και στην άλλη η διοίκηση. Η αρμονική συνεργασία και των δύο, φέρνει τα αποτελέσματα αυτά. Είμαστε μια οικογένεια. Δώσαμε στον Ομπράντοβιτς τη δυνατότητα να είναι κυρίαρχος στα αγωνιστικά θέματα και από εκεί και πέρα εμείς έχουμε τα διοικητικά στα χέρια μας. Πετύχαμε, κι αυτό δεν είναι σχήμα λόγου".

Για τον Φραγκίσκο Αλβέρτη: "Είναι πρωτόγνωρο για την Ελλάδα και ίσως για τον ευρωπαϊκό αθλητισμό αυτό που συμβαίνει με τον Αλβέρτη το διάστημα που βρίσκεται στην ομάδα. Έχει πάρει πολλούς τίτλους. Οι τίτλοι που έχει πάρει ο Αλβέρτης, είναι περισσότεροι από αυτούς που έχει πάρει ο Ολυμπιακός σαν σωματείο. Μεγάλος αντίπαλος ο Ολυμπιακός, μεγάλο ιστορικό σωματείο, αλλά αυτή είναι η αλήθεια αυτή είναι η πραγματικότητα".

Για τους αδελφούς Αγγελόπουλους: "Οι αδερφοί Αγγελόπουλοι κάνουν μια πολύ αξιέπαινη προσπάθεια. Πρέπει να στηρίζουμε τους ανθρώπους που προσφέρουν στον ελληνικό αθλητισμό".

Για την αγάπη του στον σύλλογο: "Ακολουθήσαμε τον Παναθηναϊκό από μικροί και εγώ και ο αδερφός μου ο Παύλος. Έχουμε δώσει ό,τι μπορούσαμε στον σύλλογο για τουλάχιστον 30 με 40 χρόνια και περισσότερο. Έχουμε σταθεί στον σύλλογο οικονομικά γιατί έχουμε την ευχέρεια και γιατί ο σύλλογος είχε και έχει ανάγκες".

Για την συνεργασία με τον Παύλο: "Είμαστε μια αγαπημένη οικογένεια, σε κάθε πρόβλημα όμως ο κάθε άνθρωπος έχει τη δική του άποψη. Εγώ μπορεί να βλέπω τα πράγματα από μια ορισμένη οπτική γωνία και κάποιος άλλος, από μια άλλη. Αυτό είναι υγιές, το να λες συνέχεια “ναι, ναι, ναι”, είναι κακό πράγμα. Σαν αδέρφια με τον Παύλο, πρέπει να έχουμε διαφορές".

Πάντα ειλικρινείς και γνήσιοι οι αδελφοί Γιαννακόπουλοι.

Τετάρτη 22 Απριλίου 2009

Playoffs 2009 basket A1

ΠΛΕ ΟΦΦ 2008-2009
A' ΦΑΣΗ ΠΛΕΙ ΟΦ (Προημιτελικά)
(Συμμετοχή ομάδων που τερμάτισαν στις θέσεις 1-8)

Σάββατο 25/4/2009

16:15 Ολυμπιακός - Κολοσσός Ρόδου
19:00 Παναθηναϊκός - ΠΑΟΚ (1)
Κυριακή 26/4/2009
17:15 Αρης - Πανιώνιος
17:30 Μαρούσι - Πανελλήνιος (1)

Δευτέρα 27/4/2009
18:00 Κολοσσός Ρόδου - Ολυμπιακός
ΠΑΟΚ - Παναθηναϊκός (2) η ώρα έναρξης θα ανακοινωθεί
Τετάρτη 29/4/2009
19:00 Πανιώνιος - Αρης
16:00 Πανελλήνιος - Μαρούσι (2)

Σάββατο 2/5/2009
16:00 Αρης - Πανιώνιος (3) αν χρειαστεί
18:30 Μαρούσι - Πανελλήνιος (3) αν χρειαστεί
Παρασκευή 8/5/2009
Ολυμπιακός - Κολοσσός Ρόδου (3) αν χρειαστεί
Παναθηναϊκός - ΠΑΟΚ (3) αν χρειαστεί

Δευτέρα 6 Απριλίου 2009

Καμάρια

Ενω έχουμε παντού σχεδόν στα τελικά ευρωπαϊκών διοργανώσεων, ελληνικές ομάδες να φτάνουν σε τελικούς, κάποιες να κερδίσουν και το τρόπαιο σε πόλο, βόλλεϊ και μπάσκετ, κάποιοι ασχολούνται με το αν έκλασε ο Σαλπιγγίδης και αν το νύχι του ποδιού του Ντιόγο ειναι πιο μακρύ απο του Μπλάνκο. Επίσης ασχολούνται με μαλακίες -σόρρι για την λέξη αλλα αποδίδει με ακρίβεια- τύπου "η προϊστορία των δύο αντιπάλων λέει οτι ..." ... λες και δεν ειναι κάθε παιχνίδι ενα διαφορετικό απο τα άλλα !
Αντι να προωθείται ο αθλητισμός, το φίλαθλο πνεύμα, ετσι που να χειροκροτούμε κάθε προσπάθεια, ασχετα αν θα κερδίσει τίτλο, άσχετα ποιά ομάδα ειναι, σε όλα τα αθλήματα, ασχολούνται με τη φιέστα του γάβρου για το ποδοσφαιρικό πρωτάθλημα και το τι ειπε ο Βγενόπουλος κι ο Ζαγοράκης και την "ατμόσφαιρα" σε ενα γήπεδο ( όπου ατμόσφαιρα βάλε φωτιές, καπνούς, αλαλαγμούς και πράσινα λέηζερ ).
Σε μία χώρα που διοργάνωσε Ολυμπιακούς Αγώνες και εχει διακρίσεις σε αρκετά αθλήματα, υπάρχουν κατι χιλιάδες αθλητικογράφοι που πληρώνονται για να ασχολούντια με τι ;
Με το ποδόσφαιρο !
Ναι με το ελληνικό ποδόσφαιρο .... δηλαδη βασικά με την χάλι-μαύρο σουπερλίγδα.
Κατάντια ....

Πέμπτη 2 Απριλίου 2009

Δύο ελληνικές ομάδες στο final4 του Βερολίνου.

 
Οι δύο ελληνικές ομάδες μπάσκετ προκρίθηκαν στο Final-4 της Ευρωλίγκας του 2009 
Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός,
με νίκες εκτός έδρας και οι δύο, 
επι της Σιέννα ξανά οι πράσινοι 
και επι της Ρεάλ Μαδρίτης οι κόκκινοι,
κάνοντας το 3-1 επι των αντιπάλων τους.
Εκείνο το παιχνίδι θα καθηλώσει τους πάντες.
Το παιχνίδι της χρονιάς.
Θα είναι μιά γιορτή για όλους.
Συγχαρητήρια.

Τετάρτη 1 Απριλίου 2009

Αθλητικολογίες

Θέλω να ειμαι και αθλητικομπλόγκερ.
Εντάξει δεν μπορώ να γράφω συνεχώς νεα θέματα.
Δεν πειράζει οκ ειμαι.

Εχουμε το τελευταίο διάστημα :

Δεύτερος ο ΠΑΟ στο CEV Cup του βόλλεϊ ανδρών στο ΟΑΚΑ. ( Φτου γαμώτο )
Δεύτερες οι γυναίκες του ΠΑΟ στο final4 του Champions Cup στην Ιταλία. ( Γαμώτο πάλι )
Μία νίκη και μία ήττα του ΠΑΟ με Sienna στα playoffs Euroleague για πρόκριση στο final4. ( Πού πα ρε Καραμήτρο ; )
Δύο νίκες ο Ολυμπιακός εντός με Ρεάλ Μαδρίτης για την ίδια ιστορία. ( Ωραίος )
Ισοπαλία η εθνική ανδρών ποδοσφαίρου 1-1 στο Ισραήλ για τα προκριματικά του Mundial 2010. ( Καλά που δε χάσαμε κιόλας )
Κυπελλούχος Ελλάδας στο βόλλεϊ γυναικών ο Παναθηναϊκός. ( ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ )
Αποχωρεί και ο Τζόρτζεβιτς σύντομα απο το ποδόσφαιρο. ( Καιρός ηταν )
Ηττα του Ολυμπιακού στην Μαδρίτη 71-63 ( ούπς )
Νίκη του ΠΑΟ στην Σιέννα 72-53. ( Μα να βάλει μόνο 72 και να νικήσει με 19 πόντους !!!! μα, να πατήσει τους 30 πόντους η γηπεδούχος στο 25' !!!! )

Σήμερα παίζει μποδόσφερον η εθνική ομάδα πάλι με τους Εβ... με το Ισραήλ και πάμε λέει φούλ για νίκη αλλιώς θα γίνουμε ρόμπα αμα δε μπροκριθούμε απο αυτον τον -εύκολο- όμιλο.
Reblog this post [with Zemanta]

Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009

Δύο στα δύο στην Ευρωλίγκα

Παναθηναϊκός - Σιέννα και Ολυμπιακός - Ρεάλ, άσσος και τα δύο.
Δεν παραδόθηκαν κι εύκολα οι αντίπαλοι. Σημερα το δεύτερο ματς της σειράς για πρόκριση στην τελική τετράδα της Ευρωλίγκας.
Νίκη πάση θυσία, για να πάνε την σειρά στις έδρες των αντιπάλων.
Το πολυ να χρειαστεί και πέμπτο ματς που θα παιχτεί εδω, Ελλάδα.
Αγωνία ε ;

* Για τον τελικό του CEV Cup στο βόλλεϊ δεν θα γράψω κατι, μετά τα όσα έγιναν μετά το τέλος του. Ντροπή οσα έγινα, ντροπή, τίποτα άλλο.

Κυριακή 22 Μαρτίου 2009

CEV Cup ημιτελικοί

volleyball men CEV Cup 2009
semifinal 1 Panathinaikos - Cuneo 3-2
semifinal 2 Lokomotiv - Almeira 3-1

Και το κλειστό του OAKA μετατράπηκε σε γήπεδο βόλλεϊ.
Και οι ψηλές μπαλλιές αποκλείεται να βρούν στο ταβάνι.

Και ο κόσμος ειναι πολύς για αγώνες βόλλεϊ, παρα το οτι δεν ειναι γεμάτο όπως περίμενα.
Και υπάρχουν μικρές ομάδες οργανωμένων φιλάθλων απο την Ρωσία
απο την Ισπανία και απο την Ιταλία ( οι λιγότεροι ).

Αρχίζει το παιχνίδι. Οι Ιταλοί δεν αστειεύονται. Προηγούνται 6-0 και 8-2.
Ούπς... θα χάσουμε. Το σκόρ πάει στο 14-7. Τη βάψαμε.
Ο κόσμος επιμένει να τραγουδάει όρθιος και να χειροκροτεί ρυθμικά.
Κάτι λίγοι Ισπανοί φίλαθλοι εναι μαζι μας, πράσινα φοράνε κι αυτοί.
Το σκόρ πάει σιγα σιγά στο 17-17 και 21-21 ! Οχο, λες ;
Τέλος παραμυθιού, 25-23 κερδίζουν οι Ιταλοί, κλάψψψψ. ...

Δευτερο σετ. Βαριόμαστε. Και εμείς στην κερκίδα και οι παίχτες. Χάνεται κι αυτό με 25-18 κι ετοιμάζομαι να αποφασίσω αν την Κυριακή θα κατέβω πάλι να δω τον μικρό Τελικό.

Αρχίζει το 3ο σετ. Παίρνουμε κεφάλι. Ο Λάππας, γιαλίζει το μάτι του, το ίδιο και ο Γκέριτς, ενω ο Αγκάμεζ ανεβαίνει κι άλλο. Ετσι κι αλλιώς ηταν ο καλύτερός μας απο την αρχή.
Οεεεεε στην κερκίδα ενθουσιασμός. Κρατάμε προβάδισμα, τέλος σετ με 25-15 κερδίσαμε. Λές ;

Τεταρτο σετ. Προηγούμαστε 9-5 και 18-15. Σταθερά καλοί με λίγα λάθη που επιτρέπουν στους Ιταλούς να ελπίζουν. Προχωράμε. Δεν το χάνουμε. Το κερδίζουμε κι αυτό με 25-20 !!!!
Το κλειστό δονείται πλέον απο τις φωνές.

Πέμπτο σετ κι εδω ο Παναθηναϊκος εχει πάρει φόρα με τους Ιταλούς να εχουν ανεξήγητα "κάτσει", να εχουν πρόβλημα στην υποδοχή. Ολο τους το παιχνίδι βασίζεται στην καλή υποδοχή μπάλλας.
Προηγούμαστε 8-3 και 13-6. Το φινάλε μας βρίσκει νικητές με 15-6.
Το τι εγινε δεν περιγράφεται για αγωνα βόλλεϊ !
ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ στο τέλος και όλοι οι θεατές όρθιοι !
Οι Ρώσοι κοιτάνε σαν χαμένοι, οι Ισπανοί χαμογελούν και οι Ιταλοί χειροκροτούν τους θεατές που ανταποδίδουν.

Πολύ το φχαριστήθηκα και πάμε Τελικό με φόρα απέναντι στους Ρώσους που επιβλήθηκαν της Αλμέϊρα με 3-1 παρα το οτι έχασαν το πρώτο σετ.

Reblog this post [with Zemanta]

Τρίτη 17 Μαρτίου 2009

Final 4 CEV Cup 2009

CEV CUP MEN - 2008/2009 - Final Four in ATHENS (GRE) on 21st & 22 March 2009

Semi-Finals

Match Date Time Opponents







F-101 21.03.2009 19:30 Lokomotiv-Belogorie BELGOROD Unicaja ALMERIA








F-102 21.03.2009 17:00 Bre Banca Lannutti CUNEO Panathinaikos ATHENS








Classification Match 3°/4°

Match Date Time Opponents







F-103 22.03.2009 14:00 Loser of Match F-101 Loser of Match F-102








Final Match 1°/2°

Match Date Time Opponents







F-104 22.03.2009 16:30 Winner of Match F-101 Winner of Match F-102








Κυριακή 15 Μαρτίου 2009

Challenge Cup 2009 Γυναικών Final-4


Τα κορίτσια του Παναθηναϊκού στον τελικό του Challenge Cup [πρώην Κυπελλούχων] ηττήθηκαν απο την οικοδέσποινα Μοντεσκιάβο με 3-0 και έμειναν στην δεύτερη θέση με μία και μοναδική ήττα στην διοργάνωση, αυτην στον Τελικό !
Ειναι πικρή η γεύση να φτάνεις σε τελιό ευρωπαϊκής διοργάνωσης και να έρχεσαι δεύτερος.
Ειναι όμως σπουδαίο κατόρθωμα για οποιοδήποτε σύλλογο σε οποιοδήποτε άθλημα να φτάνει εστω και στις 8 καλύτερες ομάδες της Ευρώπης.
Μπράβο στα κορίτσια και καλή συνέχεια.

Παρασκευή 13 Μαρτίου 2009

Κορυφαίες ευρωπαϊκές αναμετρήσεις

Φτάσαμε στις τελικές μάχες των ελληνικών ομάδων που εχουν  προκριθεί σε τελικό στάδιο αγώνων για τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις.
Θα θελα να εχω τη χαρά να γράψω οτι και στο ποδόσφαιρο έχουμε εκπρόσωπο αλλα ο Παναθηναϊκός δεν μπόρεσε περισσότερα αν και πιστεύω οτι το άξιζε.

Μπάσκετ :
Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός πρώτοι στους ομίλους τους και αντιμετωπίζουν αντίστοιχα τις Σιέννα και Ρεάλ με πλεονέκτημα έδρας. Αν προκριθούν, θα περάσουν στο Final-4 της Ευρωλίγκας όπου μάλλον θα διασταυρωθούν στον ένα ημιτελικό. Η μάχη της χρονιάς !

Βόλλεϊ :
Hρακλής  (Α) : Θα αγωνιστεί στο final-4 του Champions League !
Παναθηναϊκός (Α) : Θα αγωνιστεί στο final-4 του Κυπέλλου Συνομοσπονδίας  ( Αθήνα 21-22/03/09 )
Παναθηναϊκός (Γ) ! Θα αγωνιστεί στο final-4 του Challenge Cup.

Πόλο :
Ολυμπιακός ( Α ) : Θα αγωνιστεί στην οκτάδα του Len Trophy για πρόκριση στο final-4 της Ριέκα.
Βουλιαγμένη ( Γ ) : Θα αγωνιστεί στο final-4 του Champions Cup.

Eλπίζω να μην ξέχασα τίποτα αλλα εχω την εντύπωση οτι οι ελληνικές ομάδες τα πάνε καλά και θα πάνε ακόμα καλύτερα. Eτσι και αλλιώς έχουν καταφέρει τα τελευταία δέκα και πλέον χρόνια να βρίσκονται στην κορυφή της Ευρώπης.

Τρίτη 10 Μαρτίου 2009

Για τους οκτώ του Champions League

Απόψε θες δε θες,
ορίστε ο καναπές,
απόψε εχει Τσου-Λού,
του πράσινου λαού.

Απόψε θες δε θές,
ακύρωσε δουλειές,
θα παίζει το Τριφύλλι,
με κίτρινη τροπίλλη.

Απόψε θες δε θές,
ξεχνάμε ολα τα χθες,
η αρμάδα του Τεν Κάτε,
ορμάει, τραγουδάτε.

Απόψε θες δε θες,
με πείσμα και φωνές,
θα πάμε στους οκτώ,
με γλέντι και χορό.

Απόψε θες δε θες,
τον ύμνο, κάτσε πές,
ομάδα δεν είν' άλλη,
πιο πρώτη, πιο μεγάλη !

Ελα πάμε ρε Πανάθααααα :-)

Δευτέρα 9 Μαρτίου 2009

Παναθηναϊκός - Αιγάλεω 103-77

Οταν μία ομάδα χωρίς να γκαζώσει ιδιαίτερα πετυχαίνει 103 πόντους και δέχεται 77 απο μία αξιόμαχη ομάδα, οταν οι παίκτες της μοιράζονται τις πρωτοβουλίες και ξέρουν ο ένας τον άλλο με κλειστά μάτια, οταν τα ατομικά προσόντα των παικτών ξεπερνούν τα όποια λάθη γίνονται, τότε μιλάμε για τον Παναθηναϊκό στο μπάσκετ.
Αυτη η ομάδα σε κάνει να αναρωτιέσαι αν ειναι ικανή για το καλύτερο που υπάρχει και σε κάνει να αμφιβάλλεις γι αυτό οταν κάνει χαζά λάθη.
Αυτη η ομάδα εχει ακόμα πολλά να δώσει στην επόμενη διετία, και απο εκει και πέρα πρέπει να ανανεωθεί. Λογικό.
Ηδη ο Πέκοβιτς ειναι παίκτης φρέσκος που δείχνει οτι μπορούν να βασιστούν σε αυτόν, ο Σάκοτα ξανακερδήθηκε, ο Κέτσμαν το παλεύει, ο Περπέρογλου ειναι λες και πάιζει 7 χρόνια στην ομάδα και ο Νίκολας οταν βρίσκει τον εαυτό του ειναι λύση στο μακρινό σουτ.
Μόνο ο Φώτσης με προβληματίζει ελαφρά γιατι ενω ειναι τεράστιος παίκτης εχει μεταπτώσεις στην επίθεση ενω στην άμυνα ειναι σταθερά καλός. Σημερα ειχε 0 πόντους.
Το Αιγάλεω με εξέπληξε με την δυνατή front line του και το παιχνίδι του McGrath ηταν πάρα πολυ καλό, και όλη η ομάδα το πάλεψε. Την αδικεί το φόρτωμα με 103.

Κυριακή 8 Μαρτίου 2009

Κύπελλο Γυναικών Μπάσκετ Εσπερίδες-ΠΑΟ






Πήγα να δω το ματς κυπέλλου Εσπερίδες - Παναθηναϊκός χτες βράδι για το Final-4.
Αφου κατάφερα να βρω το γήπεδο, σε μια περιοχή που δεν ειχα ξαναπάει ποτέ, πάρκαρα κάπου στα βουνά μεταξύ λύκων και τσακαλιών τρίτη πέτρα γωνία.
Προηγουμένως ειχα συναντήσει εναν με παπάκι που έψαχνε κι αυτός το γήπεδο και είπαμε να τον ακολουθήσω να πάμε μαζι. Μετά απο 5 λεπτά παρακολούθηση, αυτος σταμάτησε.
Σταμάτησα κι εγω να τον ρωτήσω γιατι σταμάτησε.
Μου απάντησε : "έκανα στην άκρη να περάσεις" ! Ηταν άλλος, ειχα χάσει τον πρώτο και ακολουθούσα εναν άσχετο.

Τελος πάντων. Φωνές απο μεσα, ώπα λέω εχει κόσμο.

Μπήκα τσάμπα, απο μιά ανοιχτή πόρτα και κοίταξα αμέσως το σκόρ, μόλις ειχε αρχίσει.
Βρήκα μιά θέση να κάτσω. Eκει μεσα οι γυναίκες ηταν οι πιο πολλές πάνω απο 1,80.
To ματς ειχε τρέξιμο. Οι πράσινες έτρεχαν περισσότερο, οι μπλε ( Εσπερίδες ) ηταν κάπως πιο νωχελικές και φαινόταν φυσιολογικό να προηγείται ο Παναθηναϊκός με 5-6 πόντους.
Ομως στην πορεία του ματς οι πράσινες δεν έδειξαν πλουραλισμό, φοβούνταν να πάρουν πολλές πρωτοβουλίες και σιγα σιγά οι Εσπερίδες πήραν κεφάλι με ενα σερί κάπου 8-0 και 11-3 αν θυμάμαι καλά.

Η κερκίδα νότια ηταν γεμάτης φίλους του Παναθηναϊκού που τραγουδούσαν και φώναζαν ενω απέναντι 15 φίλοι της ομάδας της Καλλιθέας με τρία τύμπανα και καραμούζες έκαναν θόρυβο, ρυθμικό κάπως, αλλα θόρυβο. Φασαρία δηλαδη στο γήπεδο.

Το τελευταίο δεκάλεπτο ανήκει σχεδόν ολοκληρωτικά στις Εσπερίδες, που ωστόσο ευνοήθηκαν σε 2-3 φάσεις απο τον διαιτητή. Εκει κάπου άρχισαν να διαμαρτύρονται και οι οπαδοί.


Κι ενω το παιχνίδι έφτανε στο τέλος του, ήθελε 3' λεπτά ακόμα, ο Ντρού Νίκολας παρέα με τον Μάϊκ Μπατίστ δίπλα μου, με φανερή την αγωνία τους για την εξέλιξη του ματς, έβλεπαν την διαφορά στους 9 πόντους υπέρ των Εσπερίδων.


Στα 28" πριν το τέλος και με την διαφορά αυτη πάλι, κάποιοι πράσινοι ανεγκέφαλοι καραγκιόζηδες πετούσαν στο γήπεδο πλαστικά μπουκαλάκια νερό. Ενα πέτυχε και τον διαιτητή στο πόδι. Τον έβρεξε και τωρα πάει για εντριβές.
Ασε που δεν εχω ξαναδεί τόσο σφουγγάρισμα παρκέ.

Aυτά τα πράματα δεν μου αρέσουν καθόλου. Αφ' ενός ειναι απαράδεκτα, ειναι αγένεια και βλακία και επιπλέον δεν αρμόζουν στην ανωτερότητα που πρέπει να δείχνει ενας βάζελος.
Δεν ειναι δυνατόν να θέλουν τόσο πολύ κάποιοι να γίνουν γάβροι.
Για μενα δεν υπολογίζονται ως Παναθηναϊκοί. Ειναι απλά ταραξίες και τρομοκράτες και το μυαλό τους ειναι κάπου χαμηλά ...

Αφου ειδα οτι πάει να γίνει χοντρός σαματάς και τα ΜΑΤ να μπουκάρουν, την κοπάνησα σαν αλβανός. Χάσαμε, τέλειωσε, 57-45 τελικό σκορ και αντε γειά μας.
Τουλάχιστον κερδίσαν στο βόλλεϊ οι γυναίκες του ΠΑΟ τον Ολυμπιακό μεσα στο Ρέντη με 2-3.

Κυριακή βραδάκι ο τελικός, Εσπερίδες - Π.Φάληρο ( 93-23 τον Χολαργό ) και πριν, οι πράσινες θα λιώσουν τον άμοιρο Χολαργό στον μικρό τελικό.

* οι εικόνες ειναι απο κινητό γιατι η φωτογραφική έπαθε αλτσχάϊμερ, εγκεφαλικό και σκλήρυνση κατα πλάκας... οπότε σόρρι για την ποιότητα.

Σάββατο 7 Μαρτίου 2009

Γήπεδο στην Αθήνα,χαχαχα




Πραγματικά δεν ξέρω τι θα γίνει με αυτό το θέμα.Είμαι πολυ απογοητευμένος.Δεν με ενδιαφερουν οι ήττες της ομάδας.Με ενδιαφέρει κάτι που θα ανεβάσει κατα πολυ τον σύλλογο και την δυναμική του.Ελπίζω να βρεθεί μια λυση και να γίνει αυτη η διπλή ανάπλαση.Δεν ξερω τι αντισυνταγματικά πράγματα μπορεί να έχουν γίνει.Εγω ξέρω πως με απλό τρόπο γήπεδο δεν φτιάχνεις.Πάντοτε πρέπει να γίνονται κάποιες τροποποιήσεις αμα είναι για μεγάλα έργα.Βέβαια οταν θα μπουν άνθρωποι που θα θέλουν να βγάλουν λεφτά όπως ο δήμος και ο Βωβός σίγουρα Θα υπάρξουν προβλήματα.Είναι τεράστιος ο Ανταγωνισμός.
Ανταγωνισμός για τον Βωβό αλλα και για τον δήμο φυσικά αφου πάντοται υπάρχουν τα πολιτικά στην μέση.Δεν τον γουσταρω τον Κακλαμάνη καθόλου.Είδαμε όμως οτι και αυτοί που έλεγαν οτι τους ενοχλεί μόνο το εμπορικό κέντρο έλεγαν ψέματα αφου η εισήγηση του Κ Μαρκάτη ακουσα οτι καίει και το γήπεδο και δεν έχει βγεί κανένας να πεί τίποτα.

Φαίνεται πάντως οτι τα μεγάλα έργα δεν είναι για αυτή την χώρα.Μερικές φορές πρέπει κάποιοι να βλέπουν το κοινό καλό και αυτό θα ήταν να γίνει πάρκο στην Λεωφόρο και αναβάθμιση μιας περιοχής όπως ο Βοτανικός με αθλητικες εγκαταστάσεις που θα μείνει σάπια αν οι αποφάσεις του ΣτΕ είναι καταδικαστικές για αυτό το έργο.
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.