Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2010

Ζήκω φύγε κι ελα εσύ

Ο Ζίκο δεν έπρεπε να φύγει απο τον Ολυμπιακό.
Τον έδιωξαν για την ακρίβεια, κάνοντας ενα ακόμα μεγάλο λάθος εκει στο λιμάνι.
Oπως διώχθηκε περίπου και ο Λεμονής και ο Βαλβέρδε κλπ κλπ.
Αλλα δεν με ενδιαφέρει τι κάνουν εκεί όσο με ενδιαφέρει τι συμβαίνει γενικότερα στους συλλόγους, η μοίρα των προπονητών και οι απαιτήσεις των φίλων μιάς ομάδας, κατα συνέπεια και η συμπεριφορά των οπαδών.

Ειδα χθες μια φωτογραφία απο ερυθρόλευκους οπαδούς με ενα πανό μπροστά που έλεγε "Σωκράτη ο Ολυμπιακός δεν ειναι εταιρεία"
Το ίδιο έλεγαν και οι παναθηναϊκάρες που έτρεχαν σε συλλαλητήρια με το σύνθημα "Φύγε Βαρδινογιάννη !"
Σχεδόν μία απο τα ίδια και οι ΑΕΚτζήδες τα τελευταία χρόνια συνέχεια, θεωρώντας και αυτοί πως αγωνίζονται για μια ομάδα ( ποδοσφαίρου πάντα ) που δεν ειναι εταιρεία, αλλα ιδέα !

Ποιός το ειπε ρε παλληκάρια οτι ειναι ιδέα ο Ολυμπιακός ; Ο Παναθηναϊκός ; η ΑΕΚ, ο ΠΑΟΚ ;
Οκ ιδέα ειναι για τον καθένα μας η ομάδα του μα απο κει και περα ειναι ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ !
Αυτο πρέπει να το καταλάβουμε καλά, ειναι ΠΑΕ, εταιρείες !

Ο οπαδός παρασύρεται πολυ εύκολα σε λάθη και πάει στην κερκίδα για να φωνάξει κι ενίοτε για να κάψει και να σπάσει, να βρίσει, ολα αυτά υπερ μιάς "ιδέας" και με συνθήματα που συνήθως περιέχουν τις λέξεις "Φύγε" και "γαμιέται"

Και ρωτάω τωρα εγω ... σε ποιον λες "φύγε" φιλε οπαδέ ;
Με τι δικαίωμα περαν της τιμής του εισιτηρίου σου ; ειναι αρκετό το εισιτήριό σου για να διώχνεις παίκτες και προπονητές και να απαιτείς κι απο πάνω νέες μεταγραφές αξίας εκατομμυρίων ευρώ ;
Οι ιδιοκτήτες της εταιρείας βάζουν τα λεφτα και οκ ενα μερος αυτών προέρχεται απο σενα. Ως εκει συμφωνούμε. απο κει και περα αυτοί θα φροντίσουν την ιδέα σου αλλα όπως εκείνοι νομίζουν οτι αυτο εξυπηρετεί τόσο την ιδέα όσο και την εταιρεία.
Αυτο πρέπει να το καταλάβεις καλά φίλε οπαδέ και δεν βοηθάει σε κατι να διαμαρτύρεσαι άγρια επειδή γίναν και κάποια λάθη. Ξέρω, τα λάθη λες πως δεν έγιναν απο σένα επειδή εσυ δίνεις αγάπη και λίγα χρήματα στην ομάδα σου αλλα εκείνοι που τα διαχειρίζονται αυτά κάνουν λάθη. Μα... ουδείς άσφαλτος δεν ειπε η άντζελα ;

Οπαδέ που τρώς το κουτόχορτο της μεταγραφής του παίκτη που σου έβαλε γκόλ... τρελαίνεσαι και θες αυτόν ( αναφέρομαι κυρίως σε οπαδούς ολυμπιακού ).
Οπαδέ οι παίκτες της ομάδας σου δεν ειναι εχθροί σου.
Οπαδέ οι εταιρείες εχουν υποχρέωση να σε μαζέψουν οταν κάνεις καφρίλες.
Φταίς κι εσυ οπαδέ οταν γίνεσαι τρομοκράτης.
Οπαδέ γίνεσαι άσχημος, αυτό θέλεις ;;;;

Ως πού φτάνει το δικαίωμα σου οπαδέ πάνω σε μιά εταιρεία ;

Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2010

Επιστροφές Ποδοσφαιριστών

Ο Λομανά Λουά Λουά γύρισε.Ο Καστίγιο απ οτι ακούγετε πλησιάζει.Εγώ πραγματικά σαν Παναθηναικός πανηγυρίζω αυτές τις επιστροφές.Δεν θεωρώ οτι θα ανεβάσουν το επίπεδο του ποδοσφαίρου στον αντίπαλο.Φαντάζομαι και πολλοί φίλοι Ολυμπιακοί δεν θα χαίρονται για αυτές.Το ίδιο ισχύει και για εμάς.Όταν πήραμε πίσω τον Γιούρκα,δεν χάρηκα ιδιαίτερα.Στην Ελλάδα ειδικά κάνουν κακό με την λογική οτι επιστρέφουν σε ένα κατώτερο πρωτάθλημα απ ότι του εξωτερικού.Μοναδική εξαίρεση ίσως είναι ο Καραγκούνης.Ο Φύσσας αν θυμάμαι καλά,μετά την επιστροφή του έπαιξε σε ενα μόνο παιχνίδι.Το σίγουρο είναι οτι ο Κόκκαλης έχει τις δικές του λογικές στα θέματα τον μεταγραφών και πιστεύει οτι αυτοί οι παίχτες θα ξυπνήσουν και του υπόλοιπους.

Φυσικά δεν μιλαω για περιπτώσεις επιστροφής ποδοσφαιριστών σε αλλη Ελληνική ομάδα,αλλα μόνο για επιστροφή στην ίδια.Ας πούμε οτι ο Κατσουράνης που ηρθε στον Παναθηναικό ή ο Κυργίακος που γύρισε πέρσι για την ΑΕΚ είναι διαφορετικές περιπτώσεις.Ήρθαν σε καινούργια ομάδα και είχαν αρκετά να αποδίξουν.

Λίγες μέρες εχουν μείνει για το τέλος της μεταγραφικής περιόδου.Λίγα πράγματα βλέπουμε απο τις ομάδες.Ρευστό πολύ δεν υπάρχει και οι ομάδες προτιμούν να αφήσουν τα πολλά για το καλοκαίρι που υπάρχουν περισσότερες επιλογές.Ελπίζω να δούμε καλά παιχνίδια στην συνέχεια και λιγότερη βία η οποία φέτος ειναι αυξημένη.

Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2010

Ο δολοφόνος




Όταν ο ένας πυροβολεί με πιστόλια ενώ ο άλλος με ανώδυνο κατά ρυπάς και χωρίς να ντρέπεται, τότε μιλάμε για διαφορά κλάσης. Ο ένας είναι ΣΑΝ (θου κύριε) τον Κοβάσεβιτς ενώ ο άλλος είναι ο ίδιος ο Σισσέ. Απλά και ξάστερα. Όπως απλά και ξάστερα ο πιστολέρος μας έκλεισε το σπίτι στο τηγάνι. Εκεί φαίνεται η διαφορά κλάσης της άμυνάς μας.

Τώρα είμαστε στο όσα φάμε και όσα ρίξουμε φτάνει να συνεχίσει έτσι ο Τζιμπρίλιαντ. Έτσι θα έχουμε ένα τουλάχιστον γκολ παραπάνω. Όταν θα έρθει το φυσιολογικό ντεφορμάρισμα μέσα στην περίοδο τότε πρέπει να είναι η άμυνά μας προετοιμασμένη για σκληρό ροκ. Και τότε θα πρέπει να έχουμε μία προσωπικότητα στην άμυνα ώστε να πάρει από το χεράκι τον ελπιδοφόρο Μπιάρσμιρ, τον πάντα μαχητή και καλοπροαίρετο Σαριέγκι και τον παίχτη για όλες τις θέσεις Βύντρα και να οδηγήσει την άμυνά μας σε πιο ασφαλή νερά. Χωρίς το μεγάλο όνομα στην άμυνα μπορεί και να χάσουμε το πρωτάθλημα.

Μπορεί και να χάσουμε το πρωτάθλημα χωρίς μαρκάρισμα στο κέντρο. Αν τον παίζουν οι κεντρικοί αμυντικοί τότε όσα ονόματα και να έχεις στην άμυνα θα έρθει η φουρτούνα κάποια στιγμή.

Ως τότε ας απολαύσουμε το σημερινό +8 και ας ελπίζουμε ο Τζιμπρίλαρος να συνεχίσει να πυροβολεί χωρίς να ντρέπεται...

*Η φωτογραφία είναι από εδώ



Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2010

Οι Παναθηναϊκάρες





Οι παναθηναϊκάρες, απόγονοι των Ελληναράδων γιούχαραν τον Τζιόλη κατά την είσοδό του στο σημερινό ματς. Αυτόν τον Τζιόλη που δεν έχει δημιουργήσει πρόβλημα στα αποδητήρια και που έκανε αυτό που θα έκανε κάθε εργαζόμενος. Τήρησε το συμβόλαιό του!!!!

Τα συγχαρητήριά μου στους οπαδούς μας που αν μη τί άλλο είχαν μυαλό πάντοτε...

Και οι ΑΡΔ κάναν πάρτυ για αυτήν την συμπεριφορά.

Κατά τα άλλα +5 και το χάμερ μάλλον θα πάει περίπατο. Δεν τους βλέπω και πολύ ζεστούς για να πάρουν επιτέλους έναν αμυντικό της προκοπής.

Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2010

Obradovic ο άρχων

Σε μια συνέντεξή του στο sportday o προπονητής του Παναθηναϊκού στο μπάσκετ Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς είπε πολλά. Ολόκληρη η συνέντευξη ΕΔΩ.
Κρατάω μερικά αξιοσημείωτα :

Το 2001 είχατε διώξει τον Ρέμπρατσα από την προπόνηση...
"Ναι, γιατί η συμπεριφορά του ήταν κακή. Προσπαθούσα να καταλάβω γιατί έκανε κακές προπονήσεις. Όταν ρωτάς κάποιον και σου λέει "δεν ξέρω", ε, αν δεν ξέρεις, βγες έξω. Τόσο απλά! Ρώτησα: "Έχεις κάποιο πρόβλημα;". Δεν πήρα απάντηση. Τον ξαναρώτησα: "Πονάς κάπου;". Πάλι τίποτα. Του είπα λοιπόν ότι "τελείωσες για σήμερα". Αυτό τον βοήθησε να καταλάβει κάποια πράγματα. Δεν ήταν η πρώτη περίπτωση. Και βέβαια δεν είναι η τελευταία. Σκέψου πόσες προπονήσεις έχουμε κατά τη διάρκεια της σεζόν. Κανείς δεν έχει στο μέτωπό του κάτι που θα με διευκολύνει να καταλάβω τι γίνεται. Πρέπει να μου το πει!".


Το 2003 πήρατε τον Μπατίστ, έναν παίκτη που είχε ακούσει τα εξ αμάξης την πρώτη του χρονιά, μαζί κι εσείς, αλλά είναι ακόμα εδώ!
"Εκείνη τη διετία λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων παίζαμε στον Σπόρτιγκ και ήταν πολύ δύσκολα. Μετά την πρώτη χρονιά συζητήσαμε και του είπα ότι " ήταν δύσκολη η σεζόν, αλλά αν μείνεις, στο μέλλον θα πάρεις ένα εκπληκτικό συμβόλαιο. Κατ' αρχάς γιατί έχεις εδώ τον Μίντλεντον να δουλεύεις μαζί του και δεύτερον επειδή σε πιστεύουμε. Αν θυμάμαι καλά, δέχτηκε να μείνει για δεύτερη χρονιά με λιγότερα χρήματα από αυτά που πήρε την πρώτη. Μετά, βέβαια, όλα πήγαν εξαιρετικά για τον Μάικ".
 
Συγγνώμη, αλλά πως γίνεται να θυμάστε και την τελευταία λεπτομέρεια κάθε παιχνιδιού που έχετε κοουτσάρει την τελευταία δεκαετία;
"Μα αυτή είναι η ζωή μου. Ζω γι’ αυτό. Είναι αδύνατον να θυμάμαι τα πάντα, αλλά κάποιες σημαντικές λεπτομέρειες και καταστάσεις μένουν στο μυαλό σου"
Μιλάμε για δέκα χρόνια!
"Ελπίζω να γίνουν είκοσι!"

Eιναι ενας τζέντλεμαν, ενας σερ, στον οποίο οφείλει και το ελληνικό μπάσκετ γενικότερα, πολλά, πάρα πολλά, ενας τύπος που παλεύει ακόμα και για να κατευνάσει την μανία της οπαδικής καφρίλας ενω ταυτόχρονα μοιάζει με μαέστρο ορχήστρας που πρέπει να βγάλει στο γήπεδο ενα έργο τέχνης.

Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2009

Kαλή Χρονιά

Πολλές Ευχές για Καλή Χρονιά σε όλους και ειδικά στον φίλαθλο κόσμο θέλω να ευχηθώ να μάθει οτι ο αθλητισμός ειναι γιορτή και συμφιλίωση, το να χειροκροτούμε και τον αντίπαλο μας κάνει καλύτερους όλους. Ευχομαι πολλές επιτυχίες στον ελληνικό αθλητισμό.

Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2009

Αρχή καλή

Καλή αρχή για τους νέους προπονητές του Παναθηναϊκού, με δύο νίκες, μία με τον Ηρακλή με 1-0 και μια στο Europa League με 3-0 επι της Ντιναμό Βουκουρεστίου.
Εχει ελαφρύνει η ομάδα, έχουν λυθεί τα πόδια των παικτών, τρέχουν πιο ανάλαφρα και με την μπάλλα κάτω.
Πολύ καλό το θέαμα χωρίς να αφήνουν να τους ξεφύγει η ουσία, που ειναι το καλό αποτέλεσμα.
Κάποτε, άλλοι προπονητές έλεγαν οτι οι παίκτες πρέπει να το χαίρονται το παιχνίδι, να διασκεδάζουν και να περνάει καλά και ο κόσμος και αυτοί. Πολύ σωστό, αρκει να υπάρχει μια σταθερότητα για να μην υπάρχιε ανησυχία στην εξέδρα κι ετσι να γυρίσει και περισσότερος κόσμος στο γήπεδο.
Νομίζω οτι αμέσως φάνηκε η διαφορά στο πώς παίζει η ομάδα, που ναι μεν δεν ξέχασε τα στοιχεία της εποχής Τεν Κάτε αλλα βελτιώθηκε στα σημεία και εχει λιγότερη νευρικότητα.
Θα υπάρχει και συνέχεια καλή.
Οι δύο πρώην παίκτες του τριφυλλιού, γνώστες του παναθηναϊκού αρώματος για πολλά χρόνια, πάντα ήταν σεμνοί και απλοί, ως άθλητές και ως άνθρωποι. Αυτο μαζι με την εμπειρία τους θα το μεταδώσουν στους παίκτες και θα πετύχουν όλοι μαζί.

Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2009

Πάει και ο Τεν Κάτε

Παρελθόν αποτελεί ο Ολλανδός τεχνικός από το τριφύλλι.




Η επιλογή αυτή είνα αποκλειστική του ΝίκουΠατέρα, που φέρεται να έχει ζητήσει την απόλυση σαν δώρο για την ονομαστική του εορτή στο συμβούλιο της ΠΑΕ.

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός:
"Η ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ανακοινώνει ότι σε συνάντηση που είχαν σήμερα ο πρόεδρος, κ. Νικόλας Πατέρας με τον προπονητή της ομάδας, κ. Χενκ τεν Κάτε, συμφώνησαν τη λύση της συνεργασίας τους. Ο πρόεδρος ευχαρίστησε τον προπονητή για τις υπηρεσίες που προσέφερε στην ομάδα και για τη συνεργασία τους και του ευχήθηκε καλή επιτυχία στο μέλλον".

Σίγουρα δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει το έργο του και να φτιάξει μια ομάδα όπως αυτός ήθελε και είχε οραματιστεί, αλλά τα πράγματα στο ποδόσφαιρο και ιδιαίτερα στην Ελλάδα είναι κα΄πως δύσκολα, μην πω και περίεργα.

Νέος προπονητής ο Νίκος Νιόπλιας με συνεργατη τον Κριστόφ Βαζέχα.

Εμείς να ευχηθούμε καλή επιτυχία στο έργο τους, αν και αντίπαλα προσκείμενοι και ιδιαίτερα να βελτιώσουν το θέαμα της ομάδος, πράγμα που ευχόμαστε και για τον Ολυμπιακό επίσης!

Η αλήθεια είναι πως πάντα μια αλλαγή προπονητή επιδρά ευνοϊκά στην ψυχολογία και την απόδοση των παικτών. Αναμένουμε λοιπόν το νέο αγωνιστικό πρόσωπο των πρασίνων!

Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2009

Για την κλήρωση του Μουντιάλ "μπάλλας"


Καλά, δεν υπήρχε περίπτωση ουτε μια στο εκατομμύριο να προέβλεπε κάποιος τον όμιλο της εθνικής Ελλάδας στο Μουντιάλ ποδοσφαίρου του 2010 !
Καλά, την Αργεντινή την ειχα προβλέψει σε συζητήσεις με φίλους αλλα και τη Νιγηρία όχι.
Πώς να μην θυμάμαι εφιαλτικές μέρες Παναγούλια ;
Και οχι τίποτ' άλλο, αλλα απο χθές μέχρι να τελειώσει η διοργάνωση, ποιός αντέχει να ακούει τα αφιερώματα απο τους λάτρεις του Μαραντόνα, δημοσιογράφους, μπλόγκερς και λοιπούς !
Το νούμερο θα προβληθεί περισσότερο κι απ τα δικά μας παιδιά, ετσι επειδή ο κάθε στραβός και γκάου θεωρεί αθλητική ιδιοφυία τον μεθύστακα αργεντίνο.
Πρώτη και τελευταία φορά, γιατι σε αυτο εδω το μπλογκ το όνομα του κλόουν αυτού ειναι απαγορευμένη λέξη. Το θέμα μου δεν ειναι αυτός, αλλα δυό λογάκια για τον όμιλο θέλω να γράψω.
Εχουμε Κορέα, Νιγηρία και Αργεντινή.
Οι Ασιάτες τρέχουν σαν μηχανάκια, οι αφρικάνοι ειναι δυνατοί και αρκετά τεχνίτες, οι λατίνοι ειναι για φάπες. Και ετσι θα μπουν οι δικοί μας μεσα να παίξουν, με θράσος.
Σαν να πήγαν εκει για να τους νικήσουν. Χωρίς καμμία σκέψη ούτε για Χ ουτε για Ψ.
Θα έχει ενδιαφέρον ο όμιλος κι απ οσο ειδα και οι άλλοι όμιλοι δεν θα ειναι αδιάφοροι.
Ηρθαν πάλι 2 απο τους 3 αντιπάλους μας στο πρώτο μουντιάλ που πήγαμε, το 1994, ίσως σαν δεύτερη ευκαιρία.
Κι αυτη τη φορά ελπίζω να μην πάνε σαν τσίρκο του '94 αλλα να μπούν μεσα και το μάτι να πετάει σπίθες. Να χαρούν μπάλλα και να μας κάνουν να ξεχάσουμε το '94. Να έχουμε να μιλάμε για το 2010 !

Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2009

Παθητικότητα σε διπλό ταμπλό

Δεν θα γράψω διθυράμβους και αναφορές στις χθεσινές νίκες των γαύρων επί των αιωνίων τους αντιπάλων σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ.
Απλά θα ασχοληθώ με ένα πράγμα που μου έκανε μεγάλη εντύπωση και στα δύο ματς.
Ήταν η παθητικότητα των παικτών του βάζελου.
Ιδίως στο ποδόσφαιρο.
Κάτσε ρε, χρόνια πολεμάς να πάρεις αυτό το παλιοπρωτάθλημα το οποίο είναι το μεγαλύτερο δώρο για τον κόσμο σου, μεγαλύτερα ακόμα και από την κατάκτηση του Champions League και μπαίνεις μέσα χωρίς ψυχή και τσαγανό?



"Καλά, με δυό γκολ στο ντερμπυ, πόσα να ζητήσω απ' τον πρόεδρα"?


Οι γέροι του Ολυμπιακού δηλαδή που είναι μες τους τραυματισμούς και στοιχειώνονται από τις "κακές" προετοιμασίες πως παίζουν με περισσότερο τσαμπουκά και μπαίνουν στις φάσεις με δύναμη και εσύ όχι?
Πλάκα πλάκα χρόνιο το πρόβλημα του ΠΑΟ, το σχετικό με τον τσαμπουκά που πρέπει να βγάζει μια ομάδα μάσα στο γήπεδο.
Δυστυχώς, δε πά να 'χεις την εθνική Βραζιλίας ολόκληρη στη σύνθεσή σου, αν δεν παίξεις με πάθος ματσάκι δεν κερδάς!
Αν δεν βρέξεις λώκο, ψάρι δεν τρως!
Και δεν μπορώ να δεχτώ σαν δικαιολογία με καμία δύναμη, το κλίμα τρομοκρατίας και εκφοβισμού που καλλιεργήθηκε πριν τον αγώνα και δημιουργήθηκε κατά τη διάρκειά του.
Τελικά σε ανάλυση που κάνουμε με τους φίλους μου (γαύρους και βάζελους) κατά καιρούς για το ίδιο θέμα, έχουμε αποφανθεί ότι η αιτία της διαφοράς νοοτροπίας μεταξύ των δυό ομάδων δεν οφείλεται σε τίποτε άλλο παρά στο "βάρος" της φανέλας!

Στο μπάσκετ, ομολογώ πως η εμφάνιση του Παναθηναϊκού μου προκάλεσε μεγάλη έκπληξη!
Οκ, μας έχει συνηθίσει σε άσχημες εμφανίσεις σε ματς που όμως τα κέρδιζε με επαγγελματικό τρόπο στα τελευταία λεπτά.
Στο ΣΕΦ δεν έγινε κάτι τέτοιο, αφού οι παίκτες των πρασίνων έμοιαζαν υπνωτισμένοι σε όλο τον αγώνα και κυρίως στο τέλος του, όταν θα περίμενε κανείς να βγουν οι "αυτοματισμοί" που έχει αυτή η ομάδα.
Τίποτα όμως δεν έγινε σαν να είχε συμβιβαστεί με το αποτέλεσμα η ομάδα του Ομπράντοβιτς.
Κακή άμυνα, άσχημες επιλογές στην επίθεση και χαμηλό ποσοστό στα σουτ έξω απ' τη γραμμή των τριών πόντων ήταν τα στοιχεία που έκριναν τον αγώνα υπέρ του Ολυμπιακού.

Πάντως ο Ολυμπιακός και στους δύο αγώνες δεν ήταν κακός, αλλά δεν ήταν και ομάδα φόβητρο. Και το σκορ δεν είχε φτάσει σε ύψη απαγορευτικά για οποιαδήποτε αντίδραση.

Αυτά είχα μόνο να αναλύσω για την ώρα...

Eις διπλούν


Διπλή πράσινη πίκρα. Λεπτομέρειες τώρα. Δε βαριέσαι.

Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2009

Derby duplex

Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2009 :

Δύο ντέρμπι κοκκινοπράσινα, ενα στο ποδόσφαιρο και ενα στο μπάσκετ, δίπλα ακριβώς.

Ολος ο Πειραιάς σε κινητοποίηση υποθέτω.


Μερικές σκέψεις.

Πρώτα απ' όλα θέλω να κατέβουν και οι τέσσερις ομάδες ΠΛΗΡΕΙΣ.

Καμμία απουσία, πλήρης σύνθεση, ωστε να δούμε όλο όσο μπορούν να βγάλουν στο χορτάρι, ή στο παρκέ.

Για το χορτάρι, ειναι και θέμα κορυφής της βαθμολογίας.
Eιναι ματς που θα κριθεί κυρίως στην ψυχολογία.
Αμφότεροι πιστεύουν οτι αν κερδίσουν θα κάνουν καλά Χριστούγεννα απολαμβάνοντας την κορυφή. Κανείς δεν σκέφτεται τα υπόλοιπα ματς της χρονιάς. Λες και οι άλλοι δεν υπάρχουν.
Θεωρητικά οι πράσινοι θα κατέβουν πιο ξεκούραστοι αφου δεν ειχαν ευρωπαϊκό ματς και ειχαν ανάγκη να ξεκουραστούν οι διεθνείς. Δεν εναι και λίγοι οι διεθνείς του ΠΑΟ.
Αν δεν υπάρξουν φαινόμενα τρομοκρατίας θα παίξουν μπάλλα, αν γίνει ζούγκλα, δεν ξερεις, μπορεί και να τους γυρίσει ανάποδα και να αποδώσουν ακόμα καλύτερα.

( Αρκεί να ειναι 50-50 η διαιτησία, πράγμα που ακούγεται γραφικό )

Δίνω πιθανότητες για νίκη απο 40 εως 60%

Θεωρητικά πάλι, οι κόκκινοι έχουν κάποιο άγχος λόγω πίεσης απο προηγούμενα αποτελέσματα αλλα και απο τις απουσίες βασικών που απ οτι φαίνεται θα έχουν.
Αυτο ομως δε λέει και πολλά γιατι η έδρα τους ειναι δυνατή.

Θα ειναι προσεκτικοί επειδη φέτος σέβονται περισσότερο τον Παναθηναϊκό απ οτι άλλοτε.

Λείπει το γρήγορο γκολ απο αυτη την ομάδα. Οταν το καταφέρνουν αυτο συχνά, θα εχουν περισσότερες πιθανότητες να βγαίνουν νικητές. Απο την άλλη και η υπομονή ειναι μεγάλο όπλο. Με παίκτες φέτος που καλύπτουν καλύτερα τους χώρους στο γήπεδο, εχουν πιθανότητες για νίκη, δινω απο 48% εως 55%

Η ισοπαλία ειναι το πιο πιθανό αποτέλεσμα.

Στο παρκέ, ο πληγωμένος γηπεδούχος θα επιδιώξει στο ΣΕΦ να ειναι πιο ευέλικτος και να παίξει το δικό του παιχνίδι, άσχετα με το τι θα κάνει ο Παναθηναϊκός που ετσι κι αλλιώς δείχνει να εχει έτοιμες εναλλακτικές λύσεις σε οτι κι αν κάνει ο αντίπαλος.

Δεν ειναι αχτύπητος ο Πρωταθλητής (ξανά) Ευρώπης και δεν θα εχει εύκολο βράδι.

Και εδω ισχύει το τι θα ΄συμβεί αν γίνει ζούγκλα το ΣΕΦ.

Πιστεύω οτι θα δούμε πολυ καλό μπάσκετ που θα λήξει στους 80 πόντους.

Μόνη ελπίδα του Ολυμπιακού ειναι να κρατήσει το σκόρ χαμηλά, κάτω απο τους 63 πόντους και να μην κάνει ουτε ενα λάθος ! Το run and gun παιχνίδι επίσης ειναι ενα μεγάλο ρίσκο που εχει μικρές πιθανότητες να βγει, αφου ετσι θα πάμε σε πολυ υψηλό σκορ, πράγμα που ευνοεί τον Παναθηναϊκό. Αλλα ίσως εχουν 17/21 τρίποντα και 31/37 δ'ιποντα, ποσοστά για όσκαρ και τότε θα πρέπει οι πράσινοι να κυνηγάνε το σκόρ.

Αν όμως ξεκινήσει με 2 στα 9 τρίποντα, τότε άστα !

Ενα ματς σαν τελικός Ευρωλίγκας, όπου κάθε πρόβλεψη ειναι ρίσκο.

Ωστόσο προβλέπω νίκη του ΠΑΟ με ενα σκορ στο 77-82


Ευχομαι να χαρούμε όλοι τις 4 απο τις καλύτερες ομάδες που διαθέτει η Ελλάδα.

Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2009

Άλκμααρ - Ολυμπιακός 0-0

Κατάφερε τελικά να πάρει έναν βαθμό ο γαύρος από την Ολλανδική ομάδα στον χθεσινοβραδινό αγώνα!
Και λέω κατάφερε γιατί, αν δεν μπορέις να νικήσεις (με τις όποιες απουσίες σου) μια τέτοια ομάδα ποιά θα νικήσεις, τα Γιάννενα (ΧΑΧΑ)?
Λοιπόν, το μάτς δεν μπορώ να πω πως ήταν κακό, σχεδόν ανοιχτό παιχνίδι με πολλές φάσεις και τους Ολλανδούς να πιέζουν και να δημιουργούν πολλές ευκαιρίες. Το ίδιο όμως και για τους Πειραιώτες που είχαν αξιοσημείωτες ευκαιρίες για να σκοράρουν κυρίως από αντεπιθέσεις.
Παρά τις ιδιότροπες καιρικές συνθήκες με τη συνεχόμενη βροχόπτωση και το δυνατό αέρα οι ομαδες προσπάθησαν να παίξουν μπαλίτσα.
Το τελικό 0-0 φαίνεται να είναι το δικαιότερο αποτέλεσμα τελικά.



Στον άλλο αγώνα ή Άρσεναλ νίκησε 2-0 την Σταντάρ και πλέον η βαθμολογία έχει διαμορφωθεί ώς εξής έπειτα από 5 αγώνες:
1) Άρσεναλ          13 βαθμους
2) Ολυμπιακός      7 βαθμούς
3) Σταντάρ Λιέγης 4 βαθμούς
4) Άλκμααρ           3 βαθμοί
Στην επόμενη και τελευταία αγωνιστική η Σταντάρ υποδέχεται την Άλκμααρ σε ένα ματς του οποίου ο νικητής σιγουρεύει τη συμμετοχή στο Europa League ή στην περίπτωση της Σταντάρ ακόμα και την πρόκριση στην επόμενη φάση του Championw League, αν βέβαια χασει ο Ολυμπιακός από την Άρσεναλ.
Στο άλλο μάτς ο γαύρος υποδεχεται τους αδιάφορους Λονδρέζους και θέλει μόνο μια ισοπαλία για να περάσει στα νοκ-αουτ παιχνίδια. Οι αδιάφοροι άγγλοι πάντως αναμένεται να παραταχθούν με πολλές αλλαγές για να ξεκουραστούν οι βασικοί και να πάρουν ευκαιρίες οι αναπληρωματικοί.
Παγίδα λίγο γιατί και οι αναπληρωματικοί θέλουν να αποδείξουν την αξία τους οπότε δεν πιστεύω να "αφήσουν" το παιχνίδι..
Κατά τ' άλλα ο Κούμαν στις δηλώσεις του υποστήριξε πως ο Ολυμπιακός δυσκόλεψε την ομάδα του και έπαιξε πιο σκληρά!!! Ποιός ο γαύρος με το Ζαϊρί το Μαρέσκα και τ' άλλα παιδιά που προτιμούν το θέατρο από το τζαρτζάρισμα... Άλλα είδαμε χτες και αυτό ακριβώς σκεφτόμουν πως αν παίζαμε με τη δύναμη και το πάθος που είχαν οι της Άλκμααρ, θα είχαμε ρίξει κανα δυό μπαλάκια για πλάκα...

Αλλά η είδηση που με ενθουσίασε σήμερα είναι η δήλωση του Ότο, πως μετά το Μουντιάλ θα αποχωρήσει από την εθνική ή την προπονητική γενικότερα!!!
Υπόμονή παιδιά, λίγο ακόμα έμεινε, κουραγιο!!!
Αν και μεταξύ μας, όλο και κάποιοι καλοθελητάδες αλλά και αγαπημένοι του παίκτες θα βρεθούν και θα πέσουν δακρυσμένοι στα πόδια του να τον μεταπείσουν!
Και να σας πω και το πιο εφιαλτικό?
Μπορεί να τα καταφέρουν!!!

Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2009

Μία σου και μία μου

Ισοπαλία εσυ, ισοπαλία κι εγω.
Να μη μείνεις παραπονεμένος.
Μετά μη λέει κανείς οτι φταίνε οι παράγκες.
Καλα, μπορεί και να φταίνε δε λέω, μα ξέρω οτι ειδικά οταν ο άλλος εχει σκοντάψει κι εσυ εχεις ματς στην έδρα σου, πάς και το καθαρίζεις, δεν υπάρχουν δικαιολογίες.
Τον Μάϊο να μην κλαίνει οι γνωστοί γκρινιάρηδες οπαδοί οτι ηταν ζημιά η ήττα πχ στο ντέρμπι του Απριλίου, γιατι μπορεί οι μείον 2 βαθμοί του Νοεμβρίου να ειναι το ίδιο καθοριστικοί.
Ξεχνάνε ρε παιδί μου, ξεχνάνε οι οπαδοί, πού να θυμούνται τώρα τον Νοέμβρη του 2009 τι ειχε γίνει, ξεχνάνε, θυμούνται μόνο τα πρόσφατα, κατα τα άλλα όμως εξακολουθούν να ειναι ειδήμονες του ποδοσφαίρου.
Ειναι οι ίδιοι ειδήμονες που πανηγύρισαν την πρόκριση της εθνικής στο Μουντιάλ, αλλα πολύ εύκολα θα μουτζώσουν τον Τζιώλη, παρεμπιπτόντως ο Τζιώλης θα πάει Μουντιάλ αλλα δεν παίζει στην ομάδα του, και αυτο μπερδεύει μερικούς "παναθηναϊκάρες".
Οι ίδιοι με την κοντή μνήμη θα μουτζώσουν το ίδιο εύκολα και τον Οτο αν φάει τριάρες.
Και μετά θα λένε "να φύγει".
Οι ίδιοι καβλώνουν μόνο με τα ντέρμπι και δεν παρακολουθούν κανένα άλλο άθλημα παρα μόνο αν μάθουν οτι κέρδισε η ομάδα τους τον αιώνιο αντίπαλο.
Ομως δεν θα θυμούνται τις ισοπαλίες με Καβάλα, Αστέρα, Γιάννενα, κλπ κλπ
Ξεχνάνε ρε παιδι μου, ξεχνάνε.

Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2009

Πάμε Μουντιάλ !!!


Καλα, δεν το πιστεύω.
Κάναμε τα εύκολα, δύσκολα και τελευταία ωρα πήραμε παλληκαρίσια πρόκριση σε μπαράζ, νικώντας την Ουκρανία εκει μεσα με 0-1 στη ρεβάνς του άψυχου 0-0.

Δεν ειχα γράψει κατι, βαριόμουν κιόλας, έτρεχα και με άλλα, μα να που τωρα αυτο το ευχάριστο νέο δίνει κάποια χαμόγελα στους Ελληνες.
Ο Ρεχάγκελ έκλεισε 100 ματς με την εθνική Ελλάδας και το γιόρτασε με πρόκριση σε Μουντιάλ !
Αυτά ειναι !
Φαντάσου να το κερδίσει κιόλας το Μουντιάλ -λέμε τώρα- τι εχει να γίνει.
Για χρόνια θα μιλάνε γι αυτόν.
Εντάξει ώπα, οκ να μην το παρακάνω, δεν ήμουν ποτέ προσωπολάτρης ετσι απλά.
Δεν θα γίνω τώρα.
Μας έβγαλε την ψυχή ο μπαρμπα Οττο αλλα αντε χαλάλι, μια χαρά τα κατάφερε η ομάδα του και μου φερε προσωρινά μνήμες απο τον Γιαννακόπουλο, τον Βρύζα, Δέλλα, Ντέμη, και κείνα τα ματς του Euro2004 αν και δεν υπάρχει σύγκριση σωστή.
Τέτοια ωρα, τέτοια λόγια, ο ενθουσιασμός ειναι μεγάλος.

Ομως καλύτερα να ρωτήσουν τον Ομπράντοβιτς πώς να διαχειριστούν τη χαρά μιας κατάκτησης. Τα κεφάλια κάτω και δουλειά ! Δεν τέλειωσε τίποτα ακόμη.
Χρωστάμε καλές εμφανίσεις και νίκες και γκόλ για να ξεπλυθεί η ντροπή του θίασου του Αλκέτα το 1994 στις ΗΠΑ.

Σεμνά και ταπεινά για να μη πάθουμε πάλι πλάκες.
Να 'χουν την υγεία τους τα παιδιά να παίξουν, ο Τζόρβας, ο Σαλπιγγίδης, ο Γκέκας, ο Κατσουράνης, ο Μώρας, ο Νίνης, ο Τοροσίδης, ο Σαμαράς όλοι !
Θα θελα να ειμαι ο Δέλλας τώρα, ή ο Μπασινάς, η εστω, κάποιος φροντιστής της ομάδας του 2004.
Απολαυστικά σε εναν καναπέ να έρχονται στο νού μου στιγμές θριάμβων τότε και να ονειρεύομαι νέες τέτοιες στιγμές, ξέροντας όμως πόσο δύσκολη ειναι η διαδρομή ως να φτάσει μια ομάδα ψηλά, να κρατηθεί σε ψηλό επίπεδο και να αποδίδει αξιοπρεπές θέαμα μαζι με ουσία με πάθος, με μέταλλο.

Το εύχομαι λοιπόν, και τ' ονειρεύομαι, να πάνε εκει και να πετύχουν.
Ραντεβού στη νότια Αφρική το 2010 !
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.