Δευτέρα 18 Μαΐου 2009

A1 play offs Τελικός.

Eχει καταντήσει μονότονο ... πάλι Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός στα τελικά του μπάσκετ.
Ειναι οι δύο καλύτερες ομάδες όπως και να το κάνουμε.
Φέτος το πλεονέκτημα έδρας ειναι στο λιμάνι. Και φυσικά χωρίς θεατές φίλους των φιλοξενούμενων γιατι εδω ειναι Ελλάδα και σφάζουμε, σκοτώνουμε, αφου πρώτα βρίσουμε και σπάσουμε που τόλμησαν φίλοι των φιλοξενούμενων να έρθουν στο γήπεδό μας !
Η χώρα της φιλοξενίας ! Live your myth in Greece δε μας παρατάτε ρε σεις ;
Οκ πάμε για μιά σειρά αγώνων που θα βγάλουν πρωταθλητή Ελλάδος για την περίοδο 2008-2009. Ο πρωταθλητής Ευρώπης απέναντι στον τέταρτο της Ευρώπης.
Το λιγότερο τρία και μέχρι και πέντε ματς μπορεί να παίξουν.
Θα βαρεθούμε να τους βλέπουμε. Ας ειναι, αξίζει τον κόπο.
Ισως του χρόνου να φιλοδοξεί να βγει πάλι πρώτος ο Ολυμπιακός και αλλάξουν τα πλέη οφφς ετσι που ο πρώτος να μην παίζει. Δεν ξέρω, υποθέτω.
Να κερδίσει το καλό μπάσκετ και η αξία των αθλητών που αγωνίζονται εκει μεσα, να χαρούμε καλούς αγώνες και ας κερδίσει ο καλύτερος :)

Reblog this post [with Zemanta]

Πέμπτη 14 Μαΐου 2009

Σούπες ...

Παρακολούθησα χθες το ματς του μπάσκετ Αρης - ΠΑΟ 53-66.
Αγχώθηκα με αυτο το θέαμα και λίγες φορές θυμάμαι να εχει σχεδόν κακοποιηθεί τόσο πολυ το μπάσκετ και μάλιστα απο ομάδες επιπέδου κορυφής. Το χαμηλό σκορ τα λέει ολα νομιζω και το μόνο που μπορούμε να βρούμε θετικό ειανι ενα πράγμα, αντε δύο.
Το οτι ο Αρης ανάγκασε τον Παναθηναϊκό σε πολυ πιο χαμηλό σκορ απ οτι μας συνηθίζει αφου βρέξει-χιονίσει θα βάλει πάνω απο 80 πόντους και το οτι απο την άλλη ο Παναθηναϊκός με στοιχειωδώς μεγαλύτερη σοβαρότητα, πήρα το ματς.
Ο Αρης πέτυχε στο γήπεδό του μόλις 53, δείγμα νευρικότητας της ομάδας του Ματσόν.
Ενα άλλο στοιχείο που παρατήρησα ηταν ο κόσμος του Αρη. Στήριξε την ομάδα του όσο μπορούσε και ως εδω καλώς. Απο κει και πέρα ομως πιστεύω οτι αυτος ο κόσμος του Αρη δεν εχει σχέση με τον παλιό κόσμο του πάλαι ποτέ 'αυτοκράτορα' Αρη. Εκείνος ο κόσμος έμοιαζε να ήξερε η τουλάχιστον έμαθε μπάσκετ. Οι σημερινοί αμφιβάλλω πόσο ξέρουν μπάσκετ αλλα αυτο ειναι ενα θέμα για όλους τους "φανατικούς" ( ποδοσφαιρικής προέλευσης) θεατές των γηπέδων, όλων των συλλόγων. Οταν πάνε γήπεδο οι περισσότεροι πάνε για να γλεντήσουν τη νίκη και οχι για να δούν μπάσκετ. Εδω και διαφωνούμε. Κάθετα.

Ακολούθησε πάλι Παναθηναϊκός, στο ποδόσφαιρο με την ΑΕΚ.
Ενα ματς οπου σαφώς την υπεροχή ειχαν οι πράσινοι -και χαμένο πέναλτι- με την ΑΕΚ να προσπαθεί απλώς να μην περνάνε οι μπαλλιές στους πράσινους επιθετικούς και απο κει και περα λίγα πράγματα.
Το γκόλ δοκάρι+μέσα μου άρεσε και το δοκάρι του Καραγκούνη στο τέλος που μια τρίχα ήθελε για να περάσει η μπάλλα τη γραμμή και να μιλούσαμε για γκολ-καρμπόν με αυτο της ΑΕΚ.
Απο κει και περα μου άρεσε ο Γκάμπριελ και η συνεργασία των δεξιών μεσοεπιθετικών.
Κατάφεραν οι πράσινοι να μην κερδίσουν ενα τέτοιο ματς ... ακόμα δεν έμαθαν να ειναι "αλήτες" όπως πολυ σωστά εχει επισημάνει ο Καραγκούνης και άλλοι.
Ο ΠΑΟΚ πήρε εκπληκτικό διπλό στη Λάρισα κι ελπίζουμε να πάψει να γκρινιάζει τωρα ο Σάντος.
Ετσι η βαθμολογία των πλέη-όφφ πλεον ειναι ζόρικη, ΠΑΟ,ΠΑΟΚ απο 6 και ΑΕΚ 5 βαθμούς.
Η Λάρισα παρ' οτι δεν φαίνεται να εχει ελπίδες χρειάζεται σοβαρότητα και προσοχή γιατι ειναι ικανή να κόψει βαθμούς κρίσιμους.

Κυριακή 10 Μαΐου 2009

Εγω ΠΑΟ Βερολίνο

27 Μαρτίου 2009 - 04 Μαϊου 2009

Σάββατο 9 Μαΐου 2009

Δηλώσεις γκρίνιας Σάντος.

'Ακουσα τον Κο Σάντος να λάει "αλλα πλέι οφ εγω δεν παίζω".Στο καλό και να μας γράφει αμα δεν θέλει να παίζει,εκτός αμα ξέρει απο τώρα οτι η ομάδα του δεν μπορεί να πάρει καλύτερη θέση απο την 6η στο πρωτάθλημα του χρόνου.Δεν μπορώ να καταλάβω αυτή την γκρίνια.Ξέρουν όλοι απο την αρχή του πρωταθλήματος οτι θα υπάρχουν πλέι οφ.Ας συμβιβαστούν με την ιδέα.Δεν είναι καν η πρώτη χρονιά που γίνεται αυτό.Είναι η δεύτερη και θα έπρεπε να το δούνε σοβαρά.Εμένα αυτό που μου βγάζει ο ΠΑΟΚ ειναι νοοτροπία μικρής ομάδας.Εχει πάρει την δεύτερη θέση και φοβάται οτι θα την χάσει.Ας τους πληροφορήσω εγω οτι δεν εχουν πάρει τίποτα γιατί το πρωτάθλημα για τις θέσεις 2-5 δεν εχει τελειώσει ακόμα.Αμα είναι μάγκες ας κάνουν αυτό που έκαναν στην κανονική διάρκεια και ας βγουν στο Τσάμπιονς Λιγκ.Κατι βέβαια οχι καλό για την χώρα μας(θα παίξουν 2 προκριματικά με κλήρωση στους αδύνατους και φυσικά λίγες πιθανότητες πρόκρισης) αλλα αμα τα καταφέρουν θα το αξίζουν τουλάχιστον πραγματικά.

Παρασκευή 8 Μαΐου 2009

ΠΑΟ βόλλεϊ 2009



Ηταν μιά χρονιά γεμάτη συγκινήσεις.


Απο τη μία ο Παναθηναϊκός στους άνδρες τερματίζει πρώτος στην κανονική περίοδο άνετα, μετέχει σε Τελικό Ευρωπαϊκού Κυπέλλου αλλα χάνει το πρωτάθλημα στα play offs απο τον Ολυμπιακό και εχει χάσει στο μεταξύ και το Κύπελλο απο τον ίδιο αντίπαλο.



Απο την άλλη οι γυναίκες παίζουν και αυτές σε Τελικό ευρωπαϊκού κυπέλλου στην Ιταλία, ερχονται δεύτερες αλλα γυρίζουν και κατακτούν Κύπελλο και Πρωτάθλημα ! Ντάμπλ.

Δε λέω, κορυφαία ομάδα στο βόλλεϊ αλλα ήθελα τουλάχιστον το Κύπελλο απο τους άνδρες.

Δεν πειράζει, του χρόνου να μαστε καλά, συγχαρητήρια σε όλους και όλες σας παιδιά !

Αυτο ειναι το μέλλον

Δηλώσεις Κύρου Βασσάρα στο MEGA πριν λιγο :

Πρώτα θα γεμίσουμε τις κερκίδες, με οπαδούς και των δύο ομάδων, με οικογένειες και παιδιά και μετά θα κοιτάξουμε να δείξουμε σε όσους ασχολούνται με την διαιτησία, οτι πρέπει να ασχοληθούν με το ποδόσφαιρο.
Κι αν εχουμε καλό ποδόσφαιρο θα εχουμε και καλή διαιτησία.

Τιποτα άλλο. Τα σέβη μου.

Κάποιοι εχουν καταλάβει τι πρέπει να γίνει, όμως κάποιοι άλλοι δεν θέλουν να το κάνουν.
Καληνύχτα σας κύριοι του ποδοσφαίρου.

Κυριακή 3 Μαΐου 2009

Πρωταθλητής Ευρώπης 2009 ο Παναθηναϊκός


OE OEE OEOE OEEEEEEEEE

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ - ΤΣΣΚΑ ΜΟΣΧΑΣ
73-71

Και ο Τελικός της Χρονιάς !


Το να δούμε ελληνική ομάδα σε οποιοδήποτε ευρωπαϊκό Τελικό πάντα με συγκινούσε πολύ.

Ηταν ενας τελικός Μεσογειακών Αγώνων το 1979 στο Σπλίτ της τότε Γιουγκοσλαβίας όπου η εθνική ομάδα Μπάσκετ νίκησε μεσα στο σπίτι της την κραταιά Γιουγκοσλαβία με τον Παναγιώτη Γιαννάκη στη σύνθεσή της. Με μάγεψαν αυτές οι γαλάζιες φανέλες που φορούσαν και απορώ γιατι ποτέ απο τότε δεν ξαναφόρεσαν γαλάζιες.

Σήμερα, 30 χρόνια μετά, μια ελληνική ομάδα, ο Παναθηναϊκός, θα αντιμετωπίσει την ΤΣΣΚΑ Μόσχας στον τελικό της Euroleague με στόχο να κατακτήσει το τρόπαιο, να ειναι πρώτος στην Ευρώπη.
Ετσι κι αλλιώς διάκριση έφερε και μόνο με την συμμετοχή του στα τελικά. Εφτασε all the way που λένε στο χωριό μου. Στις καρδιές μας ειναι πρώτος κι ας ξέρουμε οτι οι διαφορές ανάμεσα στους πέντε πρώτους ειναι μικρές.
Η αντίπαλος φαντάζει μεγαθήριο με επτά συνεχόμενες συμμετοχές σε Final-4, μια σκληρή ομάδα που θα τα δώσει όλα όπως και το 2007 τότε που έπαιζε σε αυτην ο Θ.Παπαλουκάς, ορκισμένος αντιπαναθηναϊκός ( σκασίλα μας ).
Στη ρεβάνς του τελικού της Αθήνας λοιπόν δύο χρόνια μετά το 93-91 και το τέταρτο ευρωπαϊκό τρόπαιο για τον Παναθηναϊκό, θα δούμε ενα μοναδικό παιχνίδι με αστέρες που το ταλέντο τους θα ξεχειλίσει στο παρκέ, σε πείσμα άλλων θεαμάτων, εγχώριων όπου ξεχειλίζει η βαρβαρότητα στις κερκίδες.
Πολυ χαρούμενος που θα εχω την ευκαιρία να δω και αυτον τον Τελικό, θα θυμηθώ τις εποχές που πρωτόπαιξα κι εγω μπάσκετ και μας χλεύαζαν τα παιδιά που έπαιζαν "μπάλλα". Τότε που το να πάει μια ελληνική ομάδα σε κάποιον ευρωπαϊκό τελικό ηταν όνειρο μαγικό.
Μόνο ο Παναθηναϊκός στο ποδόσφαιρο το ειχε καταφέρει και η ΑΕΚ στο μπάσκετ.
Και μετά ήρθε ο Γκάλης και ο Αρης και τα final4 και το Ευρωμπάσκετ'87 και μετά ο Πάσπαλιε, ο Βολκόφ, ο Βράνκοβιτς, ο Ντομινίκ, ο Τζόνσον, ο Μποντιρόγκα και άλλοι πόσοι !
Το ελληνικό μπάσκετ εχει μιά θέση στην κορυφή της Ευρώπης και ειναι σεβαστό σε όλο τον κόσμο, χάρη στην αγάπη για το άθλημα που μας ταιριάζει τόσο καλύτερα απο οποιοδήποτε άλλο.

Καλή επιτυχία στον Παναθηναϊκό μας !
Reblog this post [with Zemanta]

Σάββατο 2 Μαΐου 2009

Ο ημιτελικός της χρονιάς

Παναθηναϊκός - Ολυμπιακός 84 - 82 σε ενα ματς θρίλερ.
Το παιχνίδι ξεκίνησε με τον Πάργκο στην πεντάδα και Παπαλουκά εκτός. Απο την άλλη ηταν εκτός ο Διαμαντίδης και ο Μπατίστ.
Ο Παναθηναϊκός προηγήθηκε για να φτάσουμε σε ενα τρίλεπτο σκληρής άμυνας απο τον Ολυμπιακό όπου ο ΠΑΟ μπλόκαρε κάπως αλλα μετά ο Γιαννάκης απέσυρε τον Βούισιτς, μια κίνηση που δεν την κατάλαβα σε αυτο το χρονικό σημείο.
Με 3/4 εύστοχα μπασίματα ο Σπανούλης οδήγησε το σκοράρισμα με το Α' δεκάλεπτο να κλείνει στο 27-21 για τους πράσινους.

Στο Β' είχαμε ενα ρεσιτάλ Πέκοβιτς που στο 13' ειχε ήδη σκοράρει 15 πόντους και έγινε αλλαγή μετα. Ο Γκρίρ έδινε ανάσες με μακρινά σουτ και ο Ολυμπιακός ανέβηκε συνολικά βρίσκοντας διαδρόμους για να κλείσει το δεκάλεπτο και ημίχρονο μόλις με ενα καλάθι πίσω, στο 43-41.

Στο Γ' ο Ολυμπιακός πέρασε πρώτη φορά μπροστά με 45-43 παίρνοντας ταυτόχρονα το 3ο φάουλ του Πέκοβιτς. Ο Τσίλντρεςς ανέβηκε και ειδαμε θέαμα. Συνολικά ηταν κατα την άποψή μου το καλύτερο δεκάλεπτο. Και σε αυτο ο Παναθηναϊκός μπροστά με 66-63, υψηλό σκορ.

Στο Δ' είχαμε show Batiste αλλα ήδη μερικοί απο τους καλύτερους παίκτες ηταν εξαφανισμένοι όπως ο Διαμαντίδης και ο Νίκολας που όμως έπαιζε καλή άμυνα και ο Μπουρούσης απο την άλλη που δεν έδωσε τους αναμενόμενους πόντους στην ομάδα του.
Στο 36΄ το σκορ ηταν 73-71 με βολές του Πρίντεζη και στο 35.50" το σκορ εγινε 76-71 με τρίποντο του Σπανούλη. Ετσι φτάσαμε στο τελευταίο δίλεπτο με κάθε πόντο να μοιάζει χρυσάφι. Μια χαμένη βολή ο Βούισιτς, μια ο Πέκοβιτς.
Τελευταίο καλάθι του αγώνα ενα εύκολο λεή άπ του Πέκοβιτς και τελευταία επίθεση του Ολυμπιακού με την μπάλλα στα χέρια του Μπουρούση και προσπάθεια του Ολυμπιακού για δίποντο για παράταση ή γκολ-φάουλ για νίκη, που όπως-όπως σούταρε αλλα η τύχη δεν τον ήθελε κι ετσι η λήξη βρήκε νικητή τον Παναθηναϊκό.
Τελικό σκορ 84-82

Με άποντους Διαμαντίδη, Νίκολας και Τσαρτσαρή παίρνεις ενα τέτοιο ματς ! Μπράβο ρε Ομπράντοβιτς !

Στον τελικό μας περιμένει η ΤΣΣΚΑ Μόσχας στο κορυφαίο ματς της χρονιάς.

Πέμπτη 30 Απριλίου 2009

Final4 Euroleague 2009

Φτάσαμε στο σημείο που πριν ακόμα η χρονιά αρχίσει για το μπάσκετ αναρωτιόμαστε ποιοί θα ειναι στην τελική τετράδα.Πόσοι άραγε θα στοιχμάτιζαν οτι θα έχουμε δύο ελληνικές ομάδες και μάλιστα την μία να καταδικαστεί σε μη συμμετοχή στον μεγάλο Τελικό ;
Εγω προσωπικά δεν το περίμενα αυτό. Ημουν σίγουρος οτι και οι τρείς ομάδες μας θα έφταναν ως τους οκτώ της διοργάνωσης και απο κει και περα θα προχωρούσε μόνο ο Παναθηναϊκός με μοιρασμένες ελπίδες να κατακτήσει το τρόπαιο.
Ενα τρόπαιο της εποχής του Ισπανού Μπερτομέου στην κεφαλή του Ευρωπαϊκού μπάσκετ, ενός ανθρώπου 99% ανθέλληνα. Ενος ασυμπάθιστου τύπου που την εχει δει οτι το μπάσκετ του ανήκει.

Εν πάσει περιπτώσει πάμε να δούμε λίγο το θα γίνει στον ενα ημιτελικό. Ο άλλος μεταξύ ΤΣΣΚΑ - Μπαρτσελόνα θα ειναι δυνατό ματς και θα το δω, αλλα μας ενδιαφέρει απείρως περισσότερο η ελληνική αλληλοεξόντωση. Εξόντωση του αντιπάλου, αυτη θα ειναι η οδηγία των δύο προπονητών.
Οι οδηγίες θα περιλαμβάνουν εξουδετέρωση των ατού του αντιπάλου και φθορά με φάουλ.Επίσης θα περιλαμβάνουν καθοδήγηση για το πώς θα αναγκάσουν τον αντίπαλο να κάνει λάθος.Εκει ακριβώς θα ειναι το κλειδί, στα λάθη.Εκτος απο τα λάθη, ολα θα παίξουν ενα ρόλο, όπως τα επιθετικά ρημπάουντ και τα τρίποντα.Αν βγαίνουν τα σουτ, θα εχουμε παιχνίδι ανοιχτό, με τρίποντα.
Ομως σε τέτοια παιχνίδια ευνοείται ο ψυχραιμότερος, αυτός που δεν θα εκβιάσει τα σουτ.Λογικά πιστευώ οτι ο Παναθηναϊκός θα σπρώξει το ματς να πάει στους 90 πόντους, εκει που ο Ολυμπιακός ζαλίζεται, αλλα δεν θα πιέσει περισσότερο απ οσο χρειάζεται για να μην εγκλωβιστεί. Αυτο προϋποθέτει άμυνα κάτω απο τους 75 πόντους. Ομως ο Ολυμπιακός βάζει φέτος 85 περίπου και δέχεται 70. Αρα, δύσκολο να πάμε σε σκορ 90-75. Πολλά ζητάω. Με βάση την διαφορά εμπειρίας των παικτών του ΠΑΟ πίστευα οτι θα νικήσει με μια διαφορά της τάξης των 5 πόντων το πολύ. Μεγαλύτερη διαφορά θα ειναι έκπληξη.
Ομως γιατι να αφήσει ο Ομπράντοβιτς το παιχνίδι να πάει σε τόσο οριακή διαφορά και να ρισκάρει άρα, περισσότερα λάθη στο τελευταίο τρίλεπτο ;Χμμμ... το ξερει αυτο ο Γιαννάκης και θα το περιμένει. Θα ποντάρει στον ενθουσιασμός των πιο φρέσκων παικτών του για να κλέψουν μπάλλες στο τέλος. Ούφφφ... μεγάλο σταυρόλεξο, δύσκολο.
Ποιός θα θελε να ειναι Ομπαράντοβιτς ή Γιαννάκης ; Εγω οχι, πάντως σίγουρα οχι Γιαννάκης, να μην ξερω αν θα μου βγει ο Σχορτσιανίτης ή αν ο Greer εκείνη τη μέρα θα τα βάζει τα σούτ. Ουτε να φοβάμαι οτι ο Περπέρ θα κλειδώσει Χαλπερίν και άλλα φρούτα σε μηδέν πόντους. Αχα, όμως θα ειχα Βούϊσιτς ! αυτος ειναι άσος ! Ωραία, μαζι με τον Μπουρούση που δείχνει σε φόρμα, θα τους έτρωγα ορεκτικό.

Γκαστόνε θα θελα να μαι λιγο, αφου αυτός ο τύπος εχει μελετήσει μεχρι και πόσο θα ζυγίσουν τα @@ των παικτών του την ωρα του μάτς. Υπερόπτης δεν ειναι ποτέ ο Σέρβος και αυτο ειναι υπέρ του γιατι αυτο το μεταδίδει στους παίκτες του. Κι αν βγούν τα τρίποντα και ο Διαμαντίδης ειναι οκ τότε εχω πλεονέκτημα.
Πού να καταλήξω, δεν ξερω ... νομίζω και πάλι οτι το ματς θα κριθεί σε διαφορά της τάξης των 5 πόντων και θα κριθεί απο τα λάθη και λεπτομέρεις όπως 3 επιθετικά ρημπάουντ παραπάνω και 3 βολές άστοχες, εκατέρωθεν συν δυό ανάποδα σφυρίγματα.
Παίκτες κλειδιά : Διαμαντίδης - Πέκοβιτς και Παπαλουκάς - Γκρίρ.
Παίκτες "κρυφά όπλα" : Τσαρτσαρής και Πάρντο

Θα δούμε ενα αξέχαστο παιχνίδι πάντως και θα χειροκροτήσουμε και τους δύο αντίπαλους.
Oποιος νικήσει θέλω να πάρει και το Κύπελλο.

*Μου χει χαλάσει το βίντεο, αλλιώς θα το έγραφα το ματς.

Σάββατο 25 Απριλίου 2009

Θανάσης Γιαννακόπουλος

Απο συνέντευξη του Θ.Γιαννακόπουλου σε επαρχιακή εφημερίδα της Λευκάδας :


Για το πολυμετοχικό σχήμα: "Θα μιλήσω σε προσωπική βάση, χωρίς σκοπιμότητα και χωρίς κάτι άλλο στο μυαλό μου. Θα ήθελα να υπάρχει ένας μόνο μέτοχος για να παίρνονται αποφάσεις. Καλές ή κακές, αδιάφορο.

Όταν σε ένα πολυμετοχικό σχήμα υπάρχουν πολλοί μεγάλοι οικονομικοί παράγοντες, ο καθένας όπως καταλαβαίνετε θέλει να περάσει το δικό του. Είμαι σίγουρος ότι με την πάροδο του χρόνου τα προβλήματα θα ξεπεραστούν και ο Παναθηναϊκός θα βρει το δρόμο του".

Για τον Χενκ Τεν Κάτε: "Ο Τεν Κάτε είναι ένας πολύ καλός προπονητής, δεν υπάρχει αμφιβολία. Αν δεν έχεις μεγάλους παίκτες, μην περιμένετε μεγάλα πράγματα. Με τον καινούργιο χρόνο πιστεύω ότι όλοι θα κάνουμε κάτι για να βάλουμε τον Παναθηναϊκό στον δρόμο που του πρέπει".

Για τους οπαδούς του "τριφυλλιού": "Ο κόσμος του Παναθηναϊκού είναι ανεπανάληπτος. Είναι επιπέδου μέσης βαρύτητας και πάνω. Είναι σκεπτόμενος φίλαθλος και δεν μπορείς να του σερβίρεις ό,τι θέλεις. Είναι βασικός παράγοντας για τις μεγάλες επιτυχίες της ομάδας μας. Είμαστε κατενθουσιασμένοι μαζί τους, τους αξίζει ένα μεγάλο μπράβο, ένα ευχαριστώ για την συμπαράσταση στην ομάδα".

Για την εικόνα της ομάδας μπάσκετ: "Υπάρχουν δύο πόρτες, στη μια είναι ο προπονητής και στην άλλη η διοίκηση. Η αρμονική συνεργασία και των δύο, φέρνει τα αποτελέσματα αυτά. Είμαστε μια οικογένεια. Δώσαμε στον Ομπράντοβιτς τη δυνατότητα να είναι κυρίαρχος στα αγωνιστικά θέματα και από εκεί και πέρα εμείς έχουμε τα διοικητικά στα χέρια μας. Πετύχαμε, κι αυτό δεν είναι σχήμα λόγου".

Για τον Φραγκίσκο Αλβέρτη: "Είναι πρωτόγνωρο για την Ελλάδα και ίσως για τον ευρωπαϊκό αθλητισμό αυτό που συμβαίνει με τον Αλβέρτη το διάστημα που βρίσκεται στην ομάδα. Έχει πάρει πολλούς τίτλους. Οι τίτλοι που έχει πάρει ο Αλβέρτης, είναι περισσότεροι από αυτούς που έχει πάρει ο Ολυμπιακός σαν σωματείο. Μεγάλος αντίπαλος ο Ολυμπιακός, μεγάλο ιστορικό σωματείο, αλλά αυτή είναι η αλήθεια αυτή είναι η πραγματικότητα".

Για τους αδελφούς Αγγελόπουλους: "Οι αδερφοί Αγγελόπουλοι κάνουν μια πολύ αξιέπαινη προσπάθεια. Πρέπει να στηρίζουμε τους ανθρώπους που προσφέρουν στον ελληνικό αθλητισμό".

Για την αγάπη του στον σύλλογο: "Ακολουθήσαμε τον Παναθηναϊκό από μικροί και εγώ και ο αδερφός μου ο Παύλος. Έχουμε δώσει ό,τι μπορούσαμε στον σύλλογο για τουλάχιστον 30 με 40 χρόνια και περισσότερο. Έχουμε σταθεί στον σύλλογο οικονομικά γιατί έχουμε την ευχέρεια και γιατί ο σύλλογος είχε και έχει ανάγκες".

Για την συνεργασία με τον Παύλο: "Είμαστε μια αγαπημένη οικογένεια, σε κάθε πρόβλημα όμως ο κάθε άνθρωπος έχει τη δική του άποψη. Εγώ μπορεί να βλέπω τα πράγματα από μια ορισμένη οπτική γωνία και κάποιος άλλος, από μια άλλη. Αυτό είναι υγιές, το να λες συνέχεια “ναι, ναι, ναι”, είναι κακό πράγμα. Σαν αδέρφια με τον Παύλο, πρέπει να έχουμε διαφορές".

Πάντα ειλικρινείς και γνήσιοι οι αδελφοί Γιαννακόπουλοι.

Τετάρτη 22 Απριλίου 2009

Playoffs 2009 basket A1

ΠΛΕ ΟΦΦ 2008-2009
A' ΦΑΣΗ ΠΛΕΙ ΟΦ (Προημιτελικά)
(Συμμετοχή ομάδων που τερμάτισαν στις θέσεις 1-8)

Σάββατο 25/4/2009

16:15 Ολυμπιακός - Κολοσσός Ρόδου
19:00 Παναθηναϊκός - ΠΑΟΚ (1)
Κυριακή 26/4/2009
17:15 Αρης - Πανιώνιος
17:30 Μαρούσι - Πανελλήνιος (1)

Δευτέρα 27/4/2009
18:00 Κολοσσός Ρόδου - Ολυμπιακός
ΠΑΟΚ - Παναθηναϊκός (2) η ώρα έναρξης θα ανακοινωθεί
Τετάρτη 29/4/2009
19:00 Πανιώνιος - Αρης
16:00 Πανελλήνιος - Μαρούσι (2)

Σάββατο 2/5/2009
16:00 Αρης - Πανιώνιος (3) αν χρειαστεί
18:30 Μαρούσι - Πανελλήνιος (3) αν χρειαστεί
Παρασκευή 8/5/2009
Ολυμπιακός - Κολοσσός Ρόδου (3) αν χρειαστεί
Παναθηναϊκός - ΠΑΟΚ (3) αν χρειαστεί

Δευτέρα 6 Απριλίου 2009

Καμάρια

Ενω έχουμε παντού σχεδόν στα τελικά ευρωπαϊκών διοργανώσεων, ελληνικές ομάδες να φτάνουν σε τελικούς, κάποιες να κερδίσουν και το τρόπαιο σε πόλο, βόλλεϊ και μπάσκετ, κάποιοι ασχολούνται με το αν έκλασε ο Σαλπιγγίδης και αν το νύχι του ποδιού του Ντιόγο ειναι πιο μακρύ απο του Μπλάνκο. Επίσης ασχολούνται με μαλακίες -σόρρι για την λέξη αλλα αποδίδει με ακρίβεια- τύπου "η προϊστορία των δύο αντιπάλων λέει οτι ..." ... λες και δεν ειναι κάθε παιχνίδι ενα διαφορετικό απο τα άλλα !
Αντι να προωθείται ο αθλητισμός, το φίλαθλο πνεύμα, ετσι που να χειροκροτούμε κάθε προσπάθεια, ασχετα αν θα κερδίσει τίτλο, άσχετα ποιά ομάδα ειναι, σε όλα τα αθλήματα, ασχολούνται με τη φιέστα του γάβρου για το ποδοσφαιρικό πρωτάθλημα και το τι ειπε ο Βγενόπουλος κι ο Ζαγοράκης και την "ατμόσφαιρα" σε ενα γήπεδο ( όπου ατμόσφαιρα βάλε φωτιές, καπνούς, αλαλαγμούς και πράσινα λέηζερ ).
Σε μία χώρα που διοργάνωσε Ολυμπιακούς Αγώνες και εχει διακρίσεις σε αρκετά αθλήματα, υπάρχουν κατι χιλιάδες αθλητικογράφοι που πληρώνονται για να ασχολούντια με τι ;
Με το ποδόσφαιρο !
Ναι με το ελληνικό ποδόσφαιρο .... δηλαδη βασικά με την χάλι-μαύρο σουπερλίγδα.
Κατάντια ....

Πέμπτη 2 Απριλίου 2009

Δύο ελληνικές ομάδες στο final4 του Βερολίνου.

 
Οι δύο ελληνικές ομάδες μπάσκετ προκρίθηκαν στο Final-4 της Ευρωλίγκας του 2009 
Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός,
με νίκες εκτός έδρας και οι δύο, 
επι της Σιέννα ξανά οι πράσινοι 
και επι της Ρεάλ Μαδρίτης οι κόκκινοι,
κάνοντας το 3-1 επι των αντιπάλων τους.
Εκείνο το παιχνίδι θα καθηλώσει τους πάντες.
Το παιχνίδι της χρονιάς.
Θα είναι μιά γιορτή για όλους.
Συγχαρητήρια.

Τετάρτη 1 Απριλίου 2009

Αθλητικολογίες

Θέλω να ειμαι και αθλητικομπλόγκερ.
Εντάξει δεν μπορώ να γράφω συνεχώς νεα θέματα.
Δεν πειράζει οκ ειμαι.

Εχουμε το τελευταίο διάστημα :

Δεύτερος ο ΠΑΟ στο CEV Cup του βόλλεϊ ανδρών στο ΟΑΚΑ. ( Φτου γαμώτο )
Δεύτερες οι γυναίκες του ΠΑΟ στο final4 του Champions Cup στην Ιταλία. ( Γαμώτο πάλι )
Μία νίκη και μία ήττα του ΠΑΟ με Sienna στα playoffs Euroleague για πρόκριση στο final4. ( Πού πα ρε Καραμήτρο ; )
Δύο νίκες ο Ολυμπιακός εντός με Ρεάλ Μαδρίτης για την ίδια ιστορία. ( Ωραίος )
Ισοπαλία η εθνική ανδρών ποδοσφαίρου 1-1 στο Ισραήλ για τα προκριματικά του Mundial 2010. ( Καλά που δε χάσαμε κιόλας )
Κυπελλούχος Ελλάδας στο βόλλεϊ γυναικών ο Παναθηναϊκός. ( ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ )
Αποχωρεί και ο Τζόρτζεβιτς σύντομα απο το ποδόσφαιρο. ( Καιρός ηταν )
Ηττα του Ολυμπιακού στην Μαδρίτη 71-63 ( ούπς )
Νίκη του ΠΑΟ στην Σιέννα 72-53. ( Μα να βάλει μόνο 72 και να νικήσει με 19 πόντους !!!! μα, να πατήσει τους 30 πόντους η γηπεδούχος στο 25' !!!! )

Σήμερα παίζει μποδόσφερον η εθνική ομάδα πάλι με τους Εβ... με το Ισραήλ και πάμε λέει φούλ για νίκη αλλιώς θα γίνουμε ρόμπα αμα δε μπροκριθούμε απο αυτον τον -εύκολο- όμιλο.
Reblog this post [with Zemanta]
Φίλαθλος είναι άλλο. Μην το μπερδεύεις με τον οπαδό.